NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Billig i sammenligning til andre. Dekningen i store byer som feks Bergen er bra, men med en gang du reiser litt unna har de ikke så bra dekning. Fungerer bra for studenter som ikke bruker så mye data.
Hei Siri💐 Så flott å høre at du er fornøyd med prisen, den jobber vi alltid med🤗 Når det kommer til dekningen er den både via ice+ og Telia, kanskje det er noen innstillinger som må endres på? Ta kontakt med oss på chat så kan vi ta en titt sammen på dekningen der du behøver den🥰 Ønsker deg en superfin dag✨
Først ble jeg kunde i Nicemobil for å prøve. Etter en stund, ble hele familien med. Vi får en felles detaljert regning og en oversiktlig app som er lett å forstå. Helt enkelt rimelig, ryddig og bra.
Hei Ahmed💐 Så flott å høre! Tusen takk for tilbakemeldingen 😍 Ønsker hele familien en strålende dag, så er det bare å ta kontakt om du lurer på noe 🤗
Rask og enkelt bytte. Bra pris. God app. Enkelt å legge til et abonnement.
Hei Martin😊 Tusen takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din, og flott å høre at du er fornøyd 😍 Bare å kontakte oss på chat om det skulle være noe, ønsker deg en skikkelig nice dag💛
Jeg er veldig fornøyd med NiceMobil. Enkel app, enkelt å komme i kontakt med kundeservice og ikke minst et billig mobil abbonement.
Hei Linda🌼 Så koselig å høre! Da er vi fornøyde også, tusen takk for tilbakemeldingen 😍 Skulle det være noe vet du hvor du finner oss, bare å ta kontakt! Ønsker deg en superfin dag😇✨
Enkel og greit ser ut til å funke helt greit. Problemfritt sålangt
Hei Johnny✨ Så hyggelig tilbakemelding, takk for at du deler den - det setter vi pris på😍 Bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe 😊 Ønsker deg en superfin dag ☀
Elendig dekning. Billig, men har så og si aldri dekning der jeg er. Helt greit til prisen og være, men hadde vært en fordel og ikke være på WiFi hele tiden.
Hei Andr🌼 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Mulig det er noe galt? Ta gjerne kontakt med oss på chat, så får vi tatt en titt på det sammen🥰 Ønsker deg iallefall en strålende dag🍀
Har vært i kontakt med dem på chatten i flere dager om problemet. De sier at de har en teknisk feil og som vil bli rettet opp. Jeg ber om at de kommer tilbake med status, men ingen tar kontakt. Jeg starter chatten på nytt og viser til tråden. Dette gjelder både for mitt abonnement og min kones. Samme feilen. Et abonnement uten iMessage er ubrukelig.
Hei Rudolf🌼 Det stemmer at det er en teknisk feil med aktivering av iMessage tjenesten til Apple for øyeblikket, dessverre. Men vi er i dialog med de, før de får ordnet opp i det får vi ikke gjort noe. Det vil bli fikset så fort som overhodet mulig💛 Ønsker deg iallefall en superfin dag🤗