NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Enkel og god løsning med oversiktlig app, negativt er prisen på ekstra data
Hei Kjetil🌈 Tusen takk for at du tok deg tid til å dele erfaringen din, det setter vi veldig pris på😍 Så leit å høre at du ikke er fornøyd med prisen på ekstra data, ekstra datapakker er ment til å hjelpe om man en gang i blant går tom for data. Skulle det skje ofte vil jeg heller anbefale å øke abonnementet🤗 Ønsker deg en fortsatt strålende helg☀️💐
Funker bra. Har ikke hatt noen problemer . Står til forventningene.
Hei Bjørn🐻 Så flott å høre at du er fornøyd, da er vi fornøyde også🤗 Det er bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe, også får du ha en skikkelig fin helg🥰
Bra mobilabonnoment for den prisen man betaler. Perfekt for fattige studenter 👌👌👌
Hei💛Godt å høre at du er fornøyd med prisen, den er vi stolt av😍 Vi jobber stadig med å presse ned prisene våre! Takk for en fin tilbakemelding, og lykke til med studiene💗💐
Registrering av nytt som kort skjer kun i appen, da blir ikke mange hus adresser godkjente under registreringen og da kan man ikke gå videre med prosessen, også blir ikke mulig å tilsendt som kort heller pga dette, ringer kundeservice, jeg får beskjed desverre vi kan ikke hjelpe deg med dette problemet og kan ikke legge inn adressen for meg heller,man kommer ingen vei, har problemer med å ordne 2 abonnementer til mine barn på grunn av dette. Skulle ønske kundeservice kunne ordne eller har tilgang til mere i systemet slik at de kan ordne det som appen ikke gjør.
Hei Ahmad🥰 Så fint å høre at du er fornøyd med nesten alt, men håper vi kan snu det til å gjelde alt🤗 Når det kommer til adressen er det slik at den må skrives helt likt som den står i systemet til Posten, og det kan vi såklart hjelpe deg med! Fylle den ut for deg får vi ikke gjort da våre produkter går ut på at man gjør det meste selv i appen🌸 Skulle du ikke få til å skrive adressen slik den står så kan vi få ordnet SIM-kort sendt fra oss direkte istedenfor, bare å ta kontakt med oss på chat💛
Billige.Har nå også fysiske simkort,ikke bare esim,dette gjorde at jeg kunne bytte til de.Enkelt å bytte til,har abonnementer som passer meg (5 Gb) ,appen er for mitt bruk helt topp,kundemottak er lett å få tak i på telefon skulle du ha behov for dette.
Hei Toril🌈 Så flott å høre at du er fornøyd med abonnementet hos oss, det varmer😍 Enkelt og billig er nettopp det vi streber etter å tilby🥰 Vi har ikke telefonsupport men chatsupport mandag til lørdag, bare å ta kontakt om det skulle være noe! Ønsker deg fortsatt en strålende helg💛
Veldig fornøyd med at det bare er en app å forholde seg til, og at det billig. Er ikke fornøyd med at det kun er 1 måneds roll-over av data. Mitt tidligere abonnement hadde uendelig roll-over. Savner også muligheten til å verve nye kunder, og å kunne få goder av dette (som f.eks lavere månedlig regning).
Hei Silje☀️ Så flott at du er fornøyd med appen og prisen😍 Vi har ikke 1 måneds rollover, men heller opp til samme mengde som du har i abonnementet ditt, det er det de fleste operatører har🤗 Om du altså har 5GB abonnement, kan du få 5GB rollover i tillegg! Du kan lese mer her: https://www.nicemobil.no/artikler/hva-er-data-rollover🌸 Ønsker deg en strålende helg videre🌈
Eneste selskapet jeg har hørt om som setter ned prisen månedsprisen. Ikke mye men uansett. Kundeservice var på plass med en gang jeg trengte dem og hjalp meg å løse problemet. Personlig har jeg bare bra erfaringer med dette selskapet!
Hei, John😇 Tusen takk for den hyggelige tilbakemelding💛 Vi setter stor pris på det! Godt å høre at du er fornøyd med prisen, den er vi stolt av😍 Målet er å være billigst😄🌺 Ta kontakt med oss på chat om det skulle dukke opp noe, og ha en strålende dag✨