NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Registrering av nytt som kort skjer kun i appen, da blir ikke mange hus adresser godkjente under registreringen og da kan man ikke gå videre med prosessen, også blir ikke mulig å tilsendt som kort heller pga dette, ringer kundeservice, jeg får beskjed desverre vi kan ikke hjelpe deg med dette problemet og kan ikke legge inn adressen for meg heller,man kommer ingen vei, har problemer med å ordne 2 abonnementer til mine barn på grunn av dette. Skulle ønske kundeservice kunne ordne eller har tilgang til mere i systemet slik at de kan ordne det som appen ikke gjør.
Hei Ahmad🥰 Så fint å høre at du er fornøyd med nesten alt, men håper vi kan snu det til å gjelde alt🤗 Når det kommer til adressen er det slik at den må skrives helt likt som den står i systemet til Posten, og det kan vi såklart hjelpe deg med! Fylle den ut for deg får vi ikke gjort da våre produkter går ut på at man gjør det meste selv i appen🌸 Skulle du ikke få til å skrive adressen slik den står så kan vi få ordnet SIM-kort sendt fra oss direkte istedenfor, bare å ta kontakt med oss på chat💛
Billige.Har nå også fysiske simkort,ikke bare esim,dette gjorde at jeg kunne bytte til de.Enkelt å bytte til,har abonnementer som passer meg (5 Gb) ,appen er for mitt bruk helt topp,kundemottak er lett å få tak i på telefon skulle du ha behov for dette.
Hei Toril🌈 Så flott å høre at du er fornøyd med abonnementet hos oss, det varmer😍 Enkelt og billig er nettopp det vi streber etter å tilby🥰 Vi har ikke telefonsupport men chatsupport mandag til lørdag, bare å ta kontakt om det skulle være noe! Ønsker deg fortsatt en strålende helg💛
Veldig fornøyd med at det bare er en app å forholde seg til, og at det billig. Er ikke fornøyd med at det kun er 1 måneds roll-over av data. Mitt tidligere abonnement hadde uendelig roll-over. Savner også muligheten til å verve nye kunder, og å kunne få goder av dette (som f.eks lavere månedlig regning).
Hei Silje☀️ Så flott at du er fornøyd med appen og prisen😍 Vi har ikke 1 måneds rollover, men heller opp til samme mengde som du har i abonnementet ditt, det er det de fleste operatører har🤗 Om du altså har 5GB abonnement, kan du få 5GB rollover i tillegg! Du kan lese mer her: https://www.nicemobil.no/artikler/hva-er-data-rollover🌸 Ønsker deg en strålende helg videre🌈
Eneste selskapet jeg har hørt om som setter ned prisen månedsprisen. Ikke mye men uansett. Kundeservice var på plass med en gang jeg trengte dem og hjalp meg å løse problemet. Personlig har jeg bare bra erfaringer med dette selskapet!
Hei, John😇 Tusen takk for den hyggelige tilbakemelding💛 Vi setter stor pris på det! Godt å høre at du er fornøyd med prisen, den er vi stolt av😍 Målet er å være billigst😄🌺 Ta kontakt med oss på chat om det skulle dukke opp noe, og ha en strålende dag✨
Jeg er meget tilfreds med abonnementet og anbefa
Hei Hildegunn🤗 Så flott og høre, tusen hjertelig for anbefalingen😍 Skulle du lure på noe er det bare å ta kontakt med oss på chat, også får du ha en ellers knallfin helg videre☀️💐
Funker helt greit. Synes datapakker spises kjapt opp i sammenligning med Telia (var kunde der før) klarte meg lenge med 5gb i mnd før, men nå må jeg opp på 12gb, bruken har ikke endret seg. Er det kanskje derfor de kan ta lavere pris for daten spises fort opp. Litt dumt at man ikke kan få faktura. De fleste har i dag egen regningskonto. Blir nok at jeg bytter.
Hei Tommy🌸 Så leit å høre at du har en negativ opplevelse av oss! Vi har ikke mulighet til å trekke mer data enn det som blir brukt, om du tar kontakt med oss på chat så kan vi hjelpe deg komme frem til ting som kanskje har brukt mer data enn vanlig? 1GB her er som 1GB hos alle andre operatører🥰 Våre abonnement trekkes automatisk uten faktura ja, det åpner opp mulighetene for flere ved blant annet at vi ikke tar kredittsjekk🤗 Ønsker deg en strålende helg videre🌈
hei jeg savner kunde service hos dere er bare med chat.veldig gode priser og rask service
Hei Alexander🤗 Vi er et selskap med fokus på digitale løsninger, både når det kommer til våre produkter og vår kundeservice, men vi er tilgjengelige på chat mandag til lørdag, klare til å hjelpe😍 Flott å høre at du er fornøyd med abonnementet, og tusen takk for at du deler opplevelsen din🥰