NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos Nice Mobil siden april 2022, og er jevnt over svært fornøyd. Jeg har på denne tiden byttet mobil flere ganger og bytte av eSim går enkelt og greit for seg. Hadde et problem ved forrige bytte, men det løste seg enkelt og raskt ved kontakt med kundeservice! Dekningen er god de stedene jeg befinner meg, gode hastigheter og priser. Ekstra pluss i boka for å oppgradere meg fra 10 til 12gb/mnd automatisk når prisene forandret seg.
Hei, Ole! Takk for tilbakemeldingen😁 Dette varmer hjertet ❤️ Hilsen Casper, NiceMobil
Forsøker å chatte med dem i åpningstiden, men kommer bare på chatbot'en. Spm. jeg har (dekativere tlf. svarer) klarer den ikke å svare på, og de har ikke noen mailadr. el.l. som man kan kontakte dem med ellers. Mobilabonnementet er ellers som mobilabonnenter flest, men billigere.
Hei Grethe 😊 Leit å høre at du ikke har hatt en god opplevelse med vår kundeservice 😟 Våre åpningstider er 08:00-20:00 i hverdager og 09:00 til 17:00 på lørdager 🤗 Hvis du har kontaktet oss utenfor åpningstidene, vil du møte en chatbot. Ellers er vi tilgjengelig for å hjelpe deg 😀 Hyggelig å høre at du er fornøyd med mobilabonnementet 🌸 Ønsker deg en super dag videre 😍 Mvh Victoria
Lang leveringstid av sim-kort som gjør at jeg ikke får byttet abonnement etter planen. Det loves ekspresslevering, men er alt annet enn ekspress. Kundeservice som ikke er på ballen i det hele tatt. Kom med feil forklaring på hvorfor jeg ikke fikk sim-kort. Måtte selv kontakte transportør. Har nå fått 3 simkort.
Hei! Beklager så mye, men vi var tom på lager en liten periode. Når simkortet først blir sendt ut har vi dessverre ikke sporing på sim-kortet 🙁 Beklager om du har blitt feilinformert, ta kontakt på chat om du skulle trenge yttligere hjelp! Mvh Niklas
Har ingenting å klage på med byttet til Nice. Det gikk fort og knirkefritt, kundeservice er rask på chat og hjelper ut. Simkort kom på angitt dato, og er det rimeligste abonnementet jeg har hatt på lenge. Eneste grunn til at dette ikke er 5 stjerner er pga dekningen rundt der jeg bor. Noe som er et Ice-"problem". Men utenom det, helt perfekt!
Hei Dante! Så hyggelig å høre at du er fornøyd, om du tar kontakt med oss på chat kan vi gjerne undersøke dekningen din for deg for å se om det er noe vi kan gjøre 😊 Mvh Niklas
Har Pixel 5 fra Google. Da kan man IKKE bruke mobilt bredbånd under samtaler hvilket man kan med Telenordekning. Fra jeg trykker ring til det faktisk ringer tar det opp til 10 sekunder. 5G eksisterer IKKE i Drammen overhodet. Dekning innendørs flere steder er meget dårlig. Mobilsvar kan IKKE deaktiveres. Kjører man inn i en tunell vil samtalen garantert bli brutt.
Hei Espen! Så leit å høre at du opplever dette, jeg kunne gjerne tenke meg å hjelpe deg. Om du har mulighet å kontakte oss på chat så skal vi hjelpe deg så godt vi kan, vi bruker ice/Telia sin dekning, så per idag skal det være 5G-dekning i Drammen Mvh Niklas 😊
Takk for en fin bytte opplevelse. Gjenstår å se på dekning og hverdagslig bruk, da jeg byttet i dag, men så langt en flott opplevelse. God informasjon før, og etter bytte. Fornøyd! :)
Hei Per! Så hyggelig å høre at du er fornøyd så langt, dersom det skal dukke opp problemer eller om du skulle ha noen spørsmål så hjelper vi deg gjerne på chatten vår 😊 Mvh Niklas😊
- Dårlig/treg nett nesten overalt. - Hvis du bytter fra de så får du ikke bytte tilbake. - 15 gb hos nice er = 1 gb hos andre operatører. Gb - ene blir "spist opp" ekstremt raskt. - Kundeservic: De sier at de skal gjøre noe MEN det går selvfølgelig i glemmeboka hos dem. - Og alltid noe krøll med esim eller appen. Noe jeg ikke opplevde hos chilimobil. Overall dårlig opplevelse.
Hei😊 Vi har nå fått mulgihet til å tilbakeføre nummer som har vært her tidligere. Ikke helt sikker på hva du mener med "15 gb hos nice er = 1 gb hos andre operatører", men 1gb er 1gb hos alle operatører😉 Hvis du opplever feil, er det bare å kontakte oss på chat, så skal vi selvfølgelig gjøre det beste vi kan for å hjelpe deg. Jeg beklager hvis du har hatt en dårlig opplevelse😢 Hilsen Isabel