NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Enkel og greit ser ut til å funke helt greit. Problemfritt sålangt
Hei Johnny✨ Så hyggelig tilbakemelding, takk for at du deler den - det setter vi pris på😍 Bare å ta kontakt med oss på chat om det skulle være noe 😊 Ønsker deg en superfin dag ☀
Elendig dekning. Billig, men har så og si aldri dekning der jeg er. Helt greit til prisen og være, men hadde vært en fordel og ikke være på WiFi hele tiden.
Hei Andr🌼 Så leit å høre at du sitter igjen med det inntrykket! Mulig det er noe galt? Ta gjerne kontakt med oss på chat, så får vi tatt en titt på det sammen🥰 Ønsker deg iallefall en strålende dag🍀
Har vært i kontakt med dem på chatten i flere dager om problemet. De sier at de har en teknisk feil og som vil bli rettet opp. Jeg ber om at de kommer tilbake med status, men ingen tar kontakt. Jeg starter chatten på nytt og viser til tråden. Dette gjelder både for mitt abonnement og min kones. Samme feilen. Et abonnement uten iMessage er ubrukelig.
Hei Rudolf🌼 Det stemmer at det er en teknisk feil med aktivering av iMessage tjenesten til Apple for øyeblikket, dessverre. Men vi er i dialog med de, før de får ordnet opp i det får vi ikke gjort noe. Det vil bli fikset så fort som overhodet mulig💛 Ønsker deg iallefall en superfin dag🤗
Får ikke 4G signal når jeg er utenfor huset (i huset er jeg selvfølgelig på wifi). Meldinger som folk har sendt meg dukker ikke opp før etter flere timer! Muligens billig, men helt elendig!
Hei Maren🌼 Uff da, sånn skal det ikke være! Her høres det ut som om noe er galt, kanskje innstillingene må endres på om det er eSIM? Ta kontakt med oss på chat, så finner vi ut av det sammen🥰 Ønsker deg en superfin dag💐
Ubrukelig, lite behjelpelig og inkompetent kundeservice. I tillegg forsvinner data mistenkelig fort. Anbefales ikke!
Hei Noah✨ Så trist å høre at du opplever det! Ta gjerne kontakt med oss på chat slik at vi får undersøkt hva som gikk galt 💛 Vi har ikke mulighet til å trekke mer enn det som blir brukt av data, om det er slik at du ble aktiv hos oss midt i en måned er det rundt denne datoen du får ny data, det fornyes hver 30 dag og ikke første i måneden🥰 Ønsker deg en kjempefin dag💐
Har nå ved to tilfeller blitt trukket 150kroner for å ha bestillt extra data uten å ha bestillt dette. Kundeservice lovte første gang at teknisk avdeling skulle kontakte meg.Eh noe som aldri skjedde. Etter å ha sjekket kontoen oppdager jeg at det samme har skjedd igjen🤬 Er vel ingen som er ved sine fulle 5 som bestiller mere data uten å være tom?
Hei Anne✨ Oj da, ja her må det ha skjedd noe rart! Det skal ikke trekkes for datapakker med mindre man velger å fylle på i appen, har du mulighet til å ta kontakt med oss igjen på chat så vi får sett på det? Status på saken hos teknisk avdeling får vi også sjekket da 🥰 Ønsker deg en kjempefin kveld💐
Prisen er bra, men det hjelper lite når dataene forsvinner lynkjapt, mistenkelig lynkjapt i forhold til der jeg var kunde før (Telia). Appen er elendig, som oftest fungerer den ikke. Den sier at man ikke har nettdekning og derfor ikke kan åpnes, ikke en gang når man er tilknyttet egen Wi-Fi. Til og med registreringsprosessen ble bare tull. Den skulle i teorien fungere enkelt via appen, men det gjorde den ikke. Forsøkte å registere meg via Vipps, men det funket ikke opp mot appen til NiceMobil, og jeg ble sendt i en loop, frem og tilbake. Måtte forsøke igjen, denne gangen å registrere via BankId, da funket det, men det viser seg at da mistet jeg introduksjonstilbudet, etter at jeg ble vervet av noen jeg kjenner, så da gikk DET i vasken og. Slik det funker nå, så er appen frustrerende vanskelig å hanskes med, og man må restarte telefonen nesten hver gang skal man inn der. Dette til tross for at jeg har en ganske ny og bra mobil, som burde funke prikkfritt. Kundeservice er ikke-eksisterende, null hjelp å få, ingen service og ingen godvilje i det hele tatt. Så selv om prisen er bra, STYR UNNA NiceMobil. Jeg blir å skifte operatør snarest.
Hei Erik🍀 Uff da, så leit å høre at du sitter igjen med dette inntrykket! Angående databruk har vi ikke mulighet til å trekke mer enn det som faktisk blir brukt, om det virker som om det blir fort tomt er det greit å huske på at data ikke blir fornyet 01 hver måned, men hver 30 dag fra man blir aktivert, slik at om du har lite data i begynnelsen av måneden er ikke det nødvendigvis starten på perioden😊 Vi har dessverre litt problemer mellom Vipps og NiceMobil appen, hvor nettleseren kan hindre kommunikasjonen mellom de, men vi kan veilede gjennom dette via chat😊 Kampanjekoden skulle du fortsatt ha kunnet fylle inn i siste steget av bestillingen💛 Pass gjerne på at appen og telefonen er helt oppdatert, og ta gjerne kontakt med oss på chat igjen, så ser vi på det sammen🤗 Ønsker deg en strålende dag💐