NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Noe rot med overføringen, men kundeservice har løst det greit. Erfaringsmessig kan innkjøringsproblemer forekomme. Jeg er oppgitt av hvor harde ord enkelte bruker i kritikkene sine. Noen ganger bør en tenke på hva som er fair, og på dem som skal gå gjennom tilbakemeldingene. At Nice Mobil er profesjonelle og svarer på all kritikk, synes jeg også fortjener kred. Kundeservice har god kompetanse. I min prosess stilte jeg «avanserte» spørsmål, og fikk gode svar. Appen er fin. Det er god oversikt, og i innstillingene er det enkelt å sperre for å unngå uønskede utgifter. Alle bør sette seg inn i innstillinger og prisliste før en klager. Noe av det viktigste for kundene er sunn konkurranse i markedet. Telenor, Telia m.fl. ville vært enda mye dyrere uten Nice Mobil og andre mindre operatører i markedet.
Hei Geir 😊 Dette var veldig fint å høre. Vi gjør vårt beste for å svare på spørsmål å hjelpe så godt vi kan💛 Tusen hjertelig takk! Ønsker deg en strålende dag videre🌸
Hatt mange oppgjennom å Nice er det eneste som jeg ikke har trengt å bekymre meg over. Det verste var Fjordkraft . Men valgte aldri de, jeg ble med på "flyttelasset" da de kjøpte Skymobil (de var også topp). Men Fjordkraft burde faktisk vært bedragerianmeldt pga små summer (men ofte ) ville det ikke hatt noe for seg (dessverre). Trist at det er blitt slik at kunder er kun "tall" for alt snart og de som vil vinne i lengden er helt klart, de som har kundefokus. De andre ser jeg tenker kortsiktig å er kun opptatt av profitt raskest mulig. Takk til Nicemobil for å være en av de få abonnement som gir mindre å tenke over i hverdagen.
Hei Helge 😊 Så utrulig hyggelig å høre at du er fornøyd med oss💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Klart billigst på markedet for 5 Gigabytes. God dekning, hyggelig kundeservice.
Hei Joachim😊 Så godt å høre at du er fornøyd💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Var kunde, men en fryktelig stivbeint politikk der de trekker deg for hver krone du bruker over abonnementet. På det meste, da vi var i USA, ble det 130 transaksjoner. Å samle sammen disse, ville ikke firmaet. Skjær klar
Hei Arne 😀 Leit å høre du hadde en dårlig opplevelse med oss. Vi jobber med bedre løsninger rundt betaling knyttet til bruk og kjøp. Setter pris på din tilbakemelding 🙏
Finn deg annen firma. Kort fortalt. Har fått trekt penger av konto langt over det billige abonnementsbeløpet. Du betaler uansett for hver enste samtale innenlands eller utenlands. Uansett abnommenttype du har. Dessverre, jeg finner ikke 0 eller -10 stjerne.
Heisann🌻 Så leit å høre at du har opplevd dette! Det virker som om det har oppstått en misforståelse her, samtaler til norske numre innenlands og norske numre som er i EU er inkludert i abonnementet ditt🥰 Om det gjelder til utenlandske numre, enten de befinner seg i Norge eller utenlands, har det egne kostnader. Ta gjerne kontakt med oss på chat, så får vi sett på det sammen💛
Hjelper ikke med mye data når hastighet måler fra 0,6/0,6 til maks 21/22. hastigheten er målt på 3 forskjellige steder. Så ikke noe for meg 😢 Ja jeg har sjekket alle innstillinger samt restartet mobil osv…. Hastigheten er målt med ookla Speedtest.
Hei Ole!😁 Det er leit at du opplevde ustabil hastihet😢 Hastigheten kan variere fra ut i fra hvor du befinner deg, basert på dekning og kapasitet😄 Hvis du ønsker å finne ut hvor bra dekning du kan forvente der du befinner deg, kan du kontakte oss på chat😊
Billig abonnement, men treg og dårlig dekning. Dårligste operatør jeg har hatt til nå.
Hei😊 Huff, dette var trist å høre😔 Kunne du kontaktet oss på chat, så skal vi se nærmere på dekningen og evt finne ut hva som har skjedd. Så kan vi se om vi har en løsning på problemet😊 Ønsker deg en fin dag videre🌸