NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vil ikke forandre forfall dato for en dårlig kundeservice har jeg aldre vært bort i
Hei Karl😊 Det handler ikke om at vi ikke vil. Det handler om at det ikke går å endre. Det er ikke noe knapp i vårt system som gjør at det kan endres, da alt går automatisk. Når du endrer abm ditt, endres også trekkdatoen👍🏼 Ønsker deg en fin dag🌸
Jeg prøvde å bli en kunde, men appen bekrefter ikke min adresse. Kundeservice ber meg slette hjemmenummeret mitt fra adressen min. Men hvordan skal postselskapet finne huset? Det vil de ikke svare på. Og man må bruke appen for å bli kunde. Det trenger du ikke å gjøre med andre selskaper. Forferdelig service.
Hei Ahmet😊 For å kunne bekrefte må adressen skrives på en viss måte. Posten finner likevel adressen SIM-kortet skal til👍🏼 Ønsker deg en fin dag videre🌸
helt forfadelig . du må chatte med kundeservise . først hadde jeg på nettsidene reserverer tid for aktivering den 30.05. så det vises seg at den avtalen ble ikke aktivert til tross for at jeg har en skrinshot . så prøver jeg å få hjelp med kundeservice endå verre - de klarer ikke å hjelpe. så pass deg hvis du ville bytte til den ice og nice - helt forfadelig app og endå verre kundeservice
Det var leit å høre at du ikke er fornøyd med opplevelsen, Elena 😔 Jeg vet ikke om du har fått hjelp etter denne omtalen ble skrevet, men vi hjelper deg gjerne på chat om du ønsker å gjøre et forsøk til 🤗 Noe vi har opplevd hos enkelt som bestiller, er at de ikke har fullført siste steget i bestillingsprosessen, det er vitktig at man bekrefter bestillingen. Når bestillingen er bekreftet vil det sendes en epost til deg, som bekrefter bestillingen 😊
Oisann ! Vi finner ikke brukeren din. kan ikke koble på app og det merket jeg for ca 3 uker siden. regner at det blir umulig å chatte hvis jeg trenger hjelp . [email protected] er denne mail adressen riktig ?
Hei Miro😊 Når du får opp denne beskjeden, betyr det at du har logget inn med feil. Hvis du opprettet brukeren din med bankID, er det det du må bruke hver gang du logger inn. Samme hvis du brukte vipps når du opprettet. Da må du bruke det hver gang. Du kan ikke velge hvem av de du skal logge inn med for hver gang😊 Hvis du er usikker, kan du kontakte oss på chat, så skal vi hjelpe deg videre der💛 Ønsker deg en fin dag videre🌸
Det beste mobil abunmange jeg har Hatt anbefaler det til alle
Hei, Arild👋 Så utrolig hyggelig å høre, tusen takk for at du deler erfaringen din😍 Håper du forblir fornøyd hos oss, skulle du lure på noe er vi tilgjengelige på chat 08:00-20:00 på hverdager og 09:00-17:00 på lørdager😊 Ha en skikkelig Nice dag🫶
Superbillig sammenlignet med andre operatører, og funker perfekt med eSim. Anbefales!
Hei, Rune👋 Herlig å høre at du er fornøyd, tusen takk for den fine tilbakemeldingen😍 Ha en superfin dag🦸
It is useless operator, with no manager, if you having a complain, there is no body to respond and rude staff in chat
Hi, Alireza👋 I'm sorry to hear that you're left with that impression of us! Feel free to reach out to us by chat again, and we'll look into what went wrong💛