NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Dette var enklere enn jeg trodde, eneste som er kjedelig er tiden det tar å flytte det gamle nummeret, men dette er utenfor NiceMobil sin kontroll. Har byttet fra Onecall da de ville øke prisen i Desember pga økte driftskostnader. Flott, men når jeg da med nye priser får kun 2GB hos de for 151,- per måned og her hos Nice får jeg 5GB for 1 krone mindre? Da blir jo valget enkelt. Har også vært i kontakt med kundeservice og de var hyggelig og imøtekommende og løste spørsmålet mitt veldig raskt. Meget fornøyd så langt!
Hei Richard, så godt å høre at du er fornøyd hos oss😊 Vi setter veldig pris på tilbakemelding om abonnementet ditt og vår kundeservice. Mvh Niklas
Desverre går det ikke ann og kontate dem på mail eller kundeservice,Kun CHAT.Jeg laste ned app for abonnent,og QR Kode.ploblemet er at de ikke har app link og henviser til goole play og appstore.jeg finner de ikke der.goolger finner app,for å få besjed om at "kan ikke legges inn på denne tlf" samsung s7,ser ut som om det gjelder å spare penger/gjøre seg utiggjenglig mest mulig.du får svar på chat (ikke robotsvar) hygglige de,men løser ikke ploblemene som et kundeservicie kunne gjort.
Hei Pete! Det stemmer at vi kun har kundeservice over chat da vi er et digitalt selskap, men vi hjelper deg såklart gjerne der🤗 For å laste ned NiceMobil appen på en Android telefon må telefonen støtte Android 9 eller nyere 😊 Mvh Silje
Data blir deaktivert under samtaler. Ubrukelig. Heller ikke mulig å deaktivere telefonsvarer.
Hei Espen! Uff da, det må vi finne ut av. Ta gjerne kontakt med oss på chat så får vi undersøkt der, pass også på at du har skrudd på VoLTE/4G-tale 🤗 Mvh Silje
Etter bytte til Nice mobil er det ikke mulig å ringe til tjenester som foreksempel veterinærvakt. Når man tar kontakt med kundeservice får man beskjed om at det ikke er noe galt med abonnement men mottakern. Jeg ringer fra flere forskjellige abonnementer til samme nummer som kommer igjennom med en gang men hos Nice mobil abonnement får man kun beskjed om "teknisk feil". Dette er en tjeneste som er meget viktig for flere kunder, ønsker derfor og informere om dette.
Hei Petter! Beklager at vi ikke kunne løse saken her, om teknisk har konstatert at det er feil hos mottakeren så får vi dessverre ikke gjort noe mer. Om du likevel mener feilen ligger hos oss så ta gjerne kontakt med oss på chat, så tar vi det derfra 🤗 Mvh Silje
Utrolig hyggelige kundebehandlere. Rask og kunnskapsrik hjelp😍 De vet hvordan det gjøres! Det er også super enkelt å bli kunde. Meget god dekning er det også! Anbefaler NiceMobil til alle jeg kjenner 💛
Hei Helen! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, håper du blir fornøyd hos oss🥰💛 Mvh Silje
jeg er veldig fornøyd med Nice Mobil helt topp dekning.
Hei Ismet :) Det er veldig godt å høre <3 Mvh Isabel
En familie på 4 tenkte å prøve NiceMobil. Installert appen og det gikk helt fint med bestillingen av eSIM og alt perfekt. Så begynte på bestillingen til to barn/ungdommer ( 18+, studenter ) så stoppet opp for begge. Fikk forklart i chatten uten hel. Fikk beskjed at saken ble sendt til tekniske avdelingen som skal ta kontakt innen 1-3 virkedager. Nå har det gått en uke men ingen har kontaktet😔😔. Men jeg tror feilen ligger at systemet kredittsjekkes folk under bestillingen automatisk og ser ikke flere hundretusen kroner inntekt så systemet krasjer ( naturlig at kan ikke forventes student på 18-25 år å ha flere hundre tusen kroner inntekt ) og dermed bestillingen havarerer og kommer ikke videre. Antar at NiceMobil er ikke klar over hvor ligger feilen eller at bevist bare gir blaffen.
Hei Sehat 😊 Så leit å høre at det oppstod noen komplikasjoner her 😔 Det at du ikke mottok sms kan være at du satt inn et Nicemobil SIMkort som ikke enda er blitt aktivert hos oss, eller en teknisk feil. Dersom saken er eskalert til teknisk avdeling vil jeg anbefale deg å sjekke eposten din om du har mottat noen informasjon 😊 Når det kommer til kredittsjekk som du nevner, dette har ikke vi. Vi er forhåndsbetalte og tar ingen kredittsjekk. Gjerne ta kontakt med oss på vår chat om det er mer du lurer på 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨