NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter bytte til Nice mobil er det ikke mulig å ringe til tjenester som foreksempel veterinærvakt. Når man tar kontakt med kundeservice får man beskjed om at det ikke er noe galt med abonnement men mottakern. Jeg ringer fra flere forskjellige abonnementer til samme nummer som kommer igjennom med en gang men hos Nice mobil abonnement får man kun beskjed om "teknisk feil". Dette er en tjeneste som er meget viktig for flere kunder, ønsker derfor og informere om dette.
Hei Petter! Beklager at vi ikke kunne løse saken her, om teknisk har konstatert at det er feil hos mottakeren så får vi dessverre ikke gjort noe mer. Om du likevel mener feilen ligger hos oss så ta gjerne kontakt med oss på chat, så tar vi det derfra 🤗 Mvh Silje
Utrolig hyggelige kundebehandlere. Rask og kunnskapsrik hjelp😍 De vet hvordan det gjøres! Det er også super enkelt å bli kunde. Meget god dekning er det også! Anbefaler NiceMobil til alle jeg kjenner 💛
Hei Helen! Tusen takk for en kjempehyggelig tilbakemelding, håper du blir fornøyd hos oss🥰💛 Mvh Silje
jeg er veldig fornøyd med Nice Mobil helt topp dekning.
Hei Ismet :) Det er veldig godt å høre <3 Mvh Isabel
En familie på 4 tenkte å prøve NiceMobil. Installert appen og det gikk helt fint med bestillingen av eSIM og alt perfekt. Så begynte på bestillingen til to barn/ungdommer ( 18+, studenter ) så stoppet opp for begge. Fikk forklart i chatten uten hel. Fikk beskjed at saken ble sendt til tekniske avdelingen som skal ta kontakt innen 1-3 virkedager. Nå har det gått en uke men ingen har kontaktet😔😔. Men jeg tror feilen ligger at systemet kredittsjekkes folk under bestillingen automatisk og ser ikke flere hundretusen kroner inntekt så systemet krasjer ( naturlig at kan ikke forventes student på 18-25 år å ha flere hundre tusen kroner inntekt ) og dermed bestillingen havarerer og kommer ikke videre. Antar at NiceMobil er ikke klar over hvor ligger feilen eller at bevist bare gir blaffen.
Hei Sehat 😊 Så leit å høre at det oppstod noen komplikasjoner her 😔 Det at du ikke mottok sms kan være at du satt inn et Nicemobil SIMkort som ikke enda er blitt aktivert hos oss, eller en teknisk feil. Dersom saken er eskalert til teknisk avdeling vil jeg anbefale deg å sjekke eposten din om du har mottat noen informasjon 😊 Når det kommer til kredittsjekk som du nevner, dette har ikke vi. Vi er forhåndsbetalte og tar ingen kredittsjekk. Gjerne ta kontakt med oss på vår chat om det er mer du lurer på 😊 Ønsker deg en strålende dag ✨
Får ikke motta bekreftelse koder på sms for å logge meg inn på legesenter etter at jeg ble kunde hos NiceMobil..
Hei May :) Jeg anbefaler at du tar kontakt med oss på chat, så skal vi hjelpe deg å få sett på dette. Mvh Isabel
Det finnes ingen pakker for bruk i utlandet, så det blir dyrt å ta telefonen ut av EU. Når man bytter fra NiceMobil er det ikke mulig å bli kunde igjen med samme nummer grunnet begrensninger i måten de håndterer esim.
Hei Conor F 😊 Tusen takk for tilbakemeldingen din 😀 Det stemmer at vi ikke har pakker for bruk i utlandet 😟 Vi jobber hver dag for å kunne tilby våre kunder flere tjenester. Har du flere spørsmål, ta kontakt med en av vår kundebehandlere på chat 🌻 Ønsker deg en fin dag videre 🌞 Mvh Victoria 😊
Selskapet har KUN en kanal til kundeservice. De har en mengde feil ved sin app og når det skjer feil klarer de ikke å rette opp. Markedsføringen er sterkt villedende og deres direkte fakturering gjør det helt umulig for kunder å få helhetlig oversikt. Kundebehandlere har veldig lav kompetanse og derfor lite hjelp å få. Du må IKKE finne på å bruke Nice om du skal til utlandet. De har ikke utenlandspakke (selv om de sender mail om dette som de sier beror på en feil). Alt i alt en helt grusom opplevelse så her ble kundeforholdet SVÆRT kortvarig!!
Hei Arne. Beklager for en kort og turbulent tid hos oss 😔 Det stemmer at vi har hatt noe feil med meldinger som sendes ut om denne utlandspakken, dette er noe vi jobber med å løse. Man finner oversikten over dine trekk i appen vår 😊 Det jobbes også med å bedre oversikten over hva forbruken gjelder.