NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Etter å ha brukt Nicemobil siden 9 januar har dette fungert helt fint. Jeg driver og leter etter et sted i hjemmesida deres for å kunne betemme selv om jeg vil ha telefonsvarer eller ikke. det har jeg ikke funnet. Kanskje jeg kunne få et tips om hvor jeg kan finne den?
Hei Terje :) Så godt å høre at du der fornøyd. Det skal bli en mulighet til å kunne velge dette i appen, men for øyeblikket er ikke dette mulig enda. Du vil se i appen når dette er blitt mulig :)
Hei, Veldig bra utendørs dekning, men leverer ikke samme innendørs dekning som Telenor og dette er jeg ikke fornøyde med. Ellers et bra produkt, eSim fungerer med Bankid og god kundeservice Mitt kriterie er god dekning (Oslo) og da må jeg dessverre bytte til annen operatør
Hei Peder :) Det var kjedelig å høre. Enkelte bygninger kan ha en betyding på dekning enkelte ganger, så greit å se om problemet gjelder overalt innendørs. Ta gjerne kontakt med oss på chat, så skal vi hjelpe deg å se på det. Ønsker deg en fin dag!
Funker utmerket, bruker esim og vanlig sim på min iphone 13 pro max, skulle hatt mer data enn 8gb til rimelig pris.
Hei Kugaruban :) Det er godt å høre at du er fornøyd. Løpende vurderinger blir gjort hele tiden om vi skal tilby fler prisplaner :) Ønsker deg en flott dag videre, og godt nyttår!
Prøvde å slenge meg på trenden av E-SIM. Dette fungerer svært dårlig. Ingenting funker, BankID fungerer ikke. Kundeservice sier de skal ringe tilbake, men ingenting skjer. Hvis dere ønsker å sitte uten telefon er dette selskapet for dere!! Stay away.
Hei, Filip Det er sikkelig kjipt å lese om opplevelsene dine med NiceMobil :( Vi er en helt ny operatør med en helt ny teknologi som ingen andre i Norge har prøvd seg på enda og vi har helt siden vi startet opp den 15. november måttet stramme noen skruer og olje maskineriet vårt underveis mens vi har vært i gang. Det at du fikk en dårlig opplevelse i denne perioden er noe vi syns er veldig leit og vi vil gjerne at du gir oss en ny sjanse. BankID fungerer nå som det skal og kundeservicen vår er også på plass for å hjelpe deg i gang igjen. Med vennlig hilsen Tommy NiceMobil