NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har hatt lyst på abonnement fra NiceMobil siden dere kom, men fikk det først nå da dere kom med vanlig simkort. Digger at dere er best på pris og har kul app.
Hei Fredrik 😊 Utrolig kult å høre at du er fornøyd! Det enkle er ofte det beste 😀Nice at du endelig fikk bli kunde nå som vi har fått plastikk sim 😎 Setter stor pris på tilbakemeldingen din! Mvh Victoria
Kunde siden mai 2022. Ingen problemer med dekning og hastighet verken i Norge eller utlandet så langt. Enkel installasjon, raske svar fra kundeservice og er jevnt over veldig godt fornøyd.
Hei Anders! Så flott å høre, setter stor pris på tilbakemeldingen 😊 Vennlig hilsen Silje
Eg e superfornøyd med Nicemobil. Snedig med esim, og ingen problemer med bankid eller noen ting. Billig abonnement og de har alltid hjulpet meg raskt via chat. Dekningen er så som så, men ingen problem.
Hei! Vi setter pris på din tilbakemelding ❤️☀️ Mvh Casper, NiceMobil
Fungerer bra om du kun oppholder deg i Norge. I sommer har jeg vært i utlandet og har måttet klare meg med Edge og 3G. Det er faktisk ikke godt nok i 2022. Reisefølget surfet med full 5G. Takk for turen Nice, dessverre blir det ikke flere. Takk for meg.
Hei, Torill! Dette var leit å høre 😔 4G fungerer i mange land, men dette er noe som varierer fra hvor du er. Ta kontakt med oss via chatten så kan vi ta en titt på dette om det er ønskelig. Mvh Casper, NiceMobil
Brudd på utlandet, flere ganger, komm ikke til rette i Norge. Kundeservice klarte ikke noe med problemer. Å være uten mobil idagsdato = umulighet Bestemt for å bytte.
Hei Boguslaw, det er leit å høre at du har opplevd problemer i utlandet. Ditt abonnement skal også kunne brukes i utlandet og er nok noe vi burde undersøke nærmere hos oss. Ta gjerne direkte kontakt med oss via chat, så hjelper vi deg gjerne videre med problemet du har opplevd. Mvh. Ken
Egentlig synd, for service og funksjonalitet synes bra. Kundesupport er raske og gjør jobben. Forbruket må en selv finne ut av via mobilen - og det er begrenset detaljer (iPhone 12). Vurderer å bytte pga manglende info om forbruket i appen, da det føles mindre trygt. Men i utgangspunktet billig altså, uten selv få mulighet å finne ut av hvor billig.
Hei Egil, hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundesupport. Det skal også være mulig å finne generell informasjon om forbruk via appen. Hvis du går inn og velger: Betaling (Les mer) --> Historikk --> Se all historikk. Hvis du fremdeles ikke får det til, kan du gjerne ta kontakt med oss via chat 😊 Mvh. Ken
Var glad for å finne eit rimeleg 1 GB abonnement. Abonnementet datt ut med en gang vi passerte grensa til Sverige. Måtte på Wifi for å få chatta med kundeservice og få sletta abonnementet og legge det inn igjen via appen. Etter ios oppdatering er det og trøbbel. Oppfører seg som en "tidlegare linje" i kontakter. Problemet skal vere at kommunikasjonen mellom eSIM og telefonen skurrer. Hva betyr det? Kundeservice i chat er høfleg og hjelpsam, men tipsene gjorde ikkje at vi kom i mål.
Hei Ingrid. Det er leit å høre om problemene du har opplevd i utlandet. Dersom oppdatering av IOS og en omstart av telefon ikke løser problemet du opplever, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med oss igjen på chat for videre feilsøking. Hyggelig å høre at du opplever en god service hos oss 😊 Mvh. Ken