NiceMobil opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer bra om du kun oppholder deg i Norge. I sommer har jeg vært i utlandet og har måttet klare meg med Edge og 3G. Det er faktisk ikke godt nok i 2022. Reisefølget surfet med full 5G. Takk for turen Nice, dessverre blir det ikke flere. Takk for meg.
Hei, Torill! Dette var leit å høre 😔 4G fungerer i mange land, men dette er noe som varierer fra hvor du er. Ta kontakt med oss via chatten så kan vi ta en titt på dette om det er ønskelig. Mvh Casper, NiceMobil
Brudd på utlandet, flere ganger, komm ikke til rette i Norge. Kundeservice klarte ikke noe med problemer. Å være uten mobil idagsdato = umulighet Bestemt for å bytte.
Hei Boguslaw, det er leit å høre at du har opplevd problemer i utlandet. Ditt abonnement skal også kunne brukes i utlandet og er nok noe vi burde undersøke nærmere hos oss. Ta gjerne direkte kontakt med oss via chat, så hjelper vi deg gjerne videre med problemet du har opplevd. Mvh. Ken
Egentlig synd, for service og funksjonalitet synes bra. Kundesupport er raske og gjør jobben. Forbruket må en selv finne ut av via mobilen - og det er begrenset detaljer (iPhone 12). Vurderer å bytte pga manglende info om forbruket i appen, da det føles mindre trygt. Men i utgangspunktet billig altså, uten selv få mulighet å finne ut av hvor billig.
Hei Egil, hyggelig å høre at du er fornøyd med vår kundesupport. Det skal også være mulig å finne generell informasjon om forbruk via appen. Hvis du går inn og velger: Betaling (Les mer) --> Historikk --> Se all historikk. Hvis du fremdeles ikke får det til, kan du gjerne ta kontakt med oss via chat 😊 Mvh. Ken
Var glad for å finne eit rimeleg 1 GB abonnement. Abonnementet datt ut med en gang vi passerte grensa til Sverige. Måtte på Wifi for å få chatta med kundeservice og få sletta abonnementet og legge det inn igjen via appen. Etter ios oppdatering er det og trøbbel. Oppfører seg som en "tidlegare linje" i kontakter. Problemet skal vere at kommunikasjonen mellom eSIM og telefonen skurrer. Hva betyr det? Kundeservice i chat er høfleg og hjelpsam, men tipsene gjorde ikkje at vi kom i mål.
Hei Ingrid. Det er leit å høre om problemene du har opplevd i utlandet. Dersom oppdatering av IOS og en omstart av telefon ikke løser problemet du opplever, vil jeg anbefale deg å ta kontakt med oss igjen på chat for videre feilsøking. Hyggelig å høre at du opplever en god service hos oss 😊 Mvh. Ken
Jeg ville bli kunde og lastet ned Appen. La inn hvilket abb jeg ville ha og ble bedt om å logge inn med Bank Id mobil Men hver gang jeg prøvde å logge inn med Bank Id mobil bje jeg sendt tilbake til siden som man logger inn med Bank Id. Ga opp til slutt. Det er ingen tlfnr som man kan ringe di på bare chatt. Et seriøst firma har tlf nr som folk kan kontakte di på. Dette er ikke godt nok. Takk for meg før jeg har begynt.
Hei Idar :) Da vi er et selskap hvor alt er digitalt og alt gjøres fra appen til kunden, er det chat vi har. Vi kan nås der mandag-fredag fra 08:00-20:00 og lørdag fra kl 09:00-17:00. Hvis du har problemer med appen er det bare å kontakte oss, så skal vi selvfølgelig hjelpe deg. Hvis du blir sendt tilbake, kan det være lurt å prøve å reinstallere appen og laste den ned på nytt igjen ;) Hilsen Isabel
Skal ærlig innrømme at jeg var litt skeptisk til å bytte til NiceMobil da jeg leste de andre problemene her om dekning, batteriproblemer og at bankid på mobil ikke fungerer. Hadde et lite problem med at jeg ikke hadde dekning i det øyeblikket jeg byttet over til NiceMobil, kontaktet kundeservice som svarte innen 5 minutter som hjalp meg med problemet. Jeg er en enkel person, og for meg så funker NiceMobil knall! Har ikke noe problemer, fantastisk at vi får konkurrande i det norske mobilmarkedet. Oppsummert: billig og bra :)
Hei Hung 😊 Takk for fine ord! Om du er en enkel person så er Nicemobil operatøren for deg 😊
Vi tog Nice pga Esim o bra pris på GB sade detta till flera vänner o kollegor varav många jobbar o bor i Norge, vi byter till annan leverantör för att ett samtal till Sverige kostar 149 pluss 19 kr ETT samtal??? Detta minner oss om elbolagen skiter väl i beloppet det är principen jo detta var ju utlandssamtal idiotiskt hur fyrkantig är det lov å vara? Skall vidarebefordra till 12.000 till. Någon som känner till ett seriöst sellskap i Norge med esim!
Hei Patrick. Nå kan ikke jeg gå inn på enkeltsaker, men om du har blitt trukket for kr149,- for en samtale så høres det ut som om du har ringt en lang samtale til Sverige. Ta gjerne kontakt med oss slik at vi kan se nærmere på saken.