NorgesEnergi Mobil har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veldig fornøyd, men lurer på hvorfor jeg aldri har data?
Hei Edel! Takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil! Det kan være flere grunner til at databruken er høyere enn det du selv skulle tro. Ta kontakt med vårt kundessenter på mobil så skal vi prøve å bidra med en forklaring som baserer seg på din datahistorikk, tilknyttet spørsmålet over. Ønsker deg en god dag! :) Mvh Aaron NorgesEnergi
Lett å forstå faktura, appen er enkel å betjene Jeg liker hele opplegget
Hei Alf! Takk for en hyggelig anmeldelse! Så godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil! Ta kontakt dersom det skulle være noe! Mvh Aaron NorgesEnergi
Fungerer bra 5 g er bra oppringt er på nett det Fungerer
Hei Trond! Takk for en hyggelig anmeldelse! Så godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil! Ta kontakt dersom det skulle være noe! Mvh Aaron NorgesEnergi
Avbestilte abonnementet etter en dag, fikk likevel tilsendt pinkort flere dager senere. Fikk heller ikke noen tilbakemelding om at oppsigelsen var mottatt, kun i telefonsamtale.
Hei Anne! Vi sender ut SIM-kort med en gang etter bestilling og vil derfor komme frem via posten til tross for avbestillingen av abonnementet. SIM-kortet vil ikke aktiveres selvfølgelig da du avbestilte abonnementet. Bekreftelse burde du ha fått skritflig, beklager dette! Ønsker deg en god dag! :) Mvh Aaron NorgesEnergi
Er meget godt fornøyd med mobil både bruk og pris.
Hei Dagfinn! Takk for en hyggelig anmeldelse! Det var godt å høre at du er fornøyd med NorgesEnergiMobil og prisen vi tilbyr. Dette er en gode som skal gjøre det attraktivt å være strømkunde hos oss. Husk at du alltid kan ta kontakt dersom det skulle være noe! Ønsker deg en god dag og en god helg! Mvh Aaron NorgesEnergi
Vanskelig å få svar på telefon når man ringer. Forslag til forbedring : ta telefonen når man ringer.