OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Billig, god dekning, best pris på mobiltelefon! God oversikt på "Mine Sider", og full kontroll over faktura.
Alt er bra, unntatt prisen. umulig å finne ut hvordan man sier opp abonnement. Men det er vel bare å bytte..😄
Dårlig service, dårlige kundebehandling, Garanti saker kan bare glemmes, blir beskyldt for indre skade på egen telefon, dermed ikke dekket!
Det er for dårlig dekning her vi bor, og er derfor ikke fornøyd.
De har ok priser, men hjemmesidene deres er elendig i den forstend at en bruker for mye tid til å finne frem. Ofte med en bruke deres interne søkefunksjon for å finne informasjon, som opplagt burde være lett å finne. Jeg får en fornemmelse av at de forsøker å bli kvitt kundene sine, og jeg er sikker på at de har mistet et hav av kunder på grunn av ulogisk struktur på informasjonen på sidene deres. For 10 år siden, før de ble kjøpt opp, var OneCall meget service-innstilt og tiltrakk seg nye kunder som fluepapir. Som sagt ble de kjøpt opp av en større aktør og alt det knallgode ble rensket bort. Dessverre tror jeg vanstyre hos OneCall vil føre til nedleggelse på et eller annet tidspunkt.
Faktura er korrekt bestandig. Bra dekning. De få gangene jeg har kontaktet kundeservice har jeg fått rask hjelp
Ingenting er bra, styr unna OneCall! Kundeservice kan ingenting! Kunde er ikke kasteball!