OneCall opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
14 dager vente tid på nytt sim kort og 4 samtaler til kundebehandlere. Uakseptabelt noe som gjorde at mobilbruk og vips ikke kunne brukes dagene før jul.
Ekstremt treg mobildata. Måler den til rundt 6 Mb/s, hadde regna med at full 5G ga meg rundt 100 Mb/s.
Dårlig kundeservice som gjør mye feil. Leverer ikke det hva lover, tar før mye betalt. Det er enkelt, men å betale tilbake til kunden er meget vanskelig. Mistet tilliten.
Bra pris, bra kundeservice, bra nettbutikk, i det hele tatt bra.
Får aldri kontakt med kundrservice.må vente i timevis
Har vært kunde hos One Call i mange år, og ingenting å klage på
God service og hurtige svar på problemer, men litt for dyr i forhold til konkurrenter