OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Aldri problem med OneCall Allt er bra God samarbeid
Alltid korrekt faktura og sjelden dårlig dekning eller bortfall
Betaler alltid mer enn den faste prisen. Et eller annet kommer alltid på.
Jeg har vært kunde hos OneCall omtrent siden de startet. Men nå er det slutt. Det de sier i reklamen er direkte løgn. Jeg har i flere år hatt et abonnement til 99 kr med 1GB data. Dette holder i massevis for meg. Jeg vil gjerne ha litt data, men trenger ikke mye. Reklamen sier "Hvorfor skal du betale for noe du ikke trenger?" Hvorfor skal jeg da betale 139 kroner for å få 2 GB med data som jeg ikke trenger? Derfor har det aldri vært DYRERE å være kunde hos OneCall. Hvis en går de andre prisene litt etter i sømmene så er det flere liknende feil. . Siden OneCall synes det er måten å behandle trofaste kunder på ser jeg ingen grunn til å bli.
jeg har nettopp byttet til one call. fikk første faktura i dag. Folkepakka 1 GB. kr. 80,00. Så kommer det en masse tillegg og ender opp med å betale kr. 243,67 inklusiv mva. dette er ikke billig. 6 anrop fasttlf. 43 anrop mobiltlf. 7 sms. 348.08 MB.
Uten å si for mye så hadde jeg en chat med en kundebehandler om ett nr som ble opprettet egentlig uten at jeg hadde bekreftet bestillingen. Kundebehandleren var utrolig uprofesjonell og på grensen til frekk i sine svar. Og jeg følte jeg ble møtt med null forståelse. Har også tidligere dårlig erfaring med OneCall.
God dekning, faste lave utgifter, enkel og bra app. Felles faktura. Og selvfølgelig lav pris