OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde hos OneCall omtrent siden de startet. Men nå er det slutt. Det de sier i reklamen er direkte løgn. Jeg har i flere år hatt et abonnement til 99 kr med 1GB data. Dette holder i massevis for meg. Jeg vil gjerne ha litt data, men trenger ikke mye. Reklamen sier "Hvorfor skal du betale for noe du ikke trenger?" Hvorfor skal jeg da betale 139 kroner for å få 2 GB med data som jeg ikke trenger? Derfor har det aldri vært DYRERE å være kunde hos OneCall. Hvis en går de andre prisene litt etter i sømmene så er det flere liknende feil. . Siden OneCall synes det er måten å behandle trofaste kunder på ser jeg ingen grunn til å bli.
jeg har nettopp byttet til one call. fikk første faktura i dag. Folkepakka 1 GB. kr. 80,00. Så kommer det en masse tillegg og ender opp med å betale kr. 243,67 inklusiv mva. dette er ikke billig. 6 anrop fasttlf. 43 anrop mobiltlf. 7 sms. 348.08 MB.
Uten å si for mye så hadde jeg en chat med en kundebehandler om ett nr som ble opprettet egentlig uten at jeg hadde bekreftet bestillingen. Kundebehandleren var utrolig uprofesjonell og på grensen til frekk i sine svar. Og jeg følte jeg ble møtt med null forståelse. Har også tidligere dårlig erfaring med OneCall.
God dekning, faste lave utgifter, enkel og bra app. Felles faktura. Og selvfølgelig lav pris
Jeg var litt fornøyd med OneCall sist men litt dårling dekningen når jeg hadde dem også senere enda mer dårling dekningen, så styr unna. Velg heller telenor dekningen! Jeg har super foynød med skymobil :) <3
Det er direkte trist...Sitter en hel dag uten og få kontakt med Kundeservice.. Og når en først får svar blir man satt over til en annen.. Beklager men styr unna
Ble litt lei når sms ikke ble mulig å sende fra hjemmeside i tillegg til mail notis om økt pris på abonnement. Dette kunne kommet i en sms i tillegg til mail som drukner i alt det andre