OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har vært kunde i mange år, men går nå videre. Prisene bare stiger, og valgene blir færre. Jeg fikk nylig mail om at de fjerner muligheten til å velge bort 'Fri tale og SMS', som gjør at abonnementet vil koste 99kr mer pr/mnd da du nå blir påtvunget tjenesten. Men de er frekke nok til å begrunne det med at de ønsker å forenkle fakturaen for meg og alle andre kunder? Det er noe av det dummeste jeg har hørt. De støtter fortsatt ikke IPv6, til tross for at det er mange som etterspør dette og det er en viktig del av fremtidens internett. Etter det jeg vet er de den ENESTE mobiloperatøren som enda ikke støtter IPv6.
God service,lave priser,flere valg muligheter. Generelt bra.
God hjelp og opplysninger. Billig abonnement og billige mobiltelefoner.
Norges beste leverandør, har vært kunde i mange år og har vervet 6 stk. Alle oss er svært fornøyd med OneCall. Fikk beskjed i dag at dere dobler Data fra 1. November. Suverent!
Hatt OneCall i over 10 år, men med årene så har servicen blitt dårligere og dårligere. Byttet over til andre pga dette.
Bestillte ny tlf med mobilpant. Fikk ikke noe retureske og kontaktet kundeservice, fikk da beskjed om at de ikke hadde registrert noe pant av gammel mobil og hvis jeg skulle få pant, så måtte jeg kansellere ordre, sende tilbake nye tlf, for så å bestille på nytt. Det er for dårlig.
Det er jo et helt fraværende kommunikasjon mellom deres ansatte, den ene må jo vite om avtalen som den andre lagde, å bestandig må snakke med en mellommann til noen som har mulighet til å ta avgjørelser! Sjerpings nå! Å ingen vet om meg eller at jeg har tatt kontakt flere ganger!