OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Som oftest bra hjelp i chat ved spørsmål og problemer. Burde vært bedre rollover av data pakker.
Håplaust å nytte berre du er l i t t utanfor urbane strok. Opplever dekningsbrott fleire stader i Gubrandsdalen (langs E6!), i bymarka i Trondheim (treng ikkje vere meir enn 15 min frå bebyggelse), for ikkje å snakke om så fort ein bevegar seg opp i fjellet! Hadde Telenor før og aldri desse problema, men bytta grunna pris. Men kanskje ein må betale meir då, for å få tenester som dug?
Dårlig dekning og dårlig kundeservice. Oversiktlig faktura.
OneCall er enkelt, ingen komplisert faktura. Skulle det være problemer er de lette og få tak i enten på chat eller telefon. Tipp, topp, tommel opp
Får dårlig service, lite samarbeidsvillig!...
Hei Jon. Sånn skal det ikke være. Ta kontakt med oss på 04300 eller https://onecall.no/kundeservice så skal vi nok finne en løsning.
Bra service og bra kvalitet. Men skuffet over at jeg ikke får godkjent for kjøp av ny mobil 😣
Hei Jan. Hyggelig å høre at du er fornøyd :D Ta gjerne kontakt med oss, så finner vi ut av hvorfor det lugger litt i forbindelse med kjøp av telefon.
Fungerer kjempebra til daglig bruk. Opplever at når jeg er for eksempel på åsen, så blir kvaliteten på dekningen dårligere, sammenliknet med andre mobilselskaper. Når jeg har en strek på dekningen, så har h*n ved siden av meg tre streker. Så det jeg tenker kunne ha vært en forbedring, er at dekningen kunne ha blitt litt mer utbredt.
Hei Arne, Bra du stort sett er fornøyd. For at vi skal kunne rette opp i eventuelle feil, eller jobbe med området hvor dekningen ikke er tilstrekkelig, er det viktig at kundene våre tar kontakt med oss via kundeservice. Først da kan vi få den informasjonen vi trenger for å gjøre tjenestene og dekningen vår enda bedre.