OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig dekning og dårlig kundeservice. Oversiktlig faktura.
OneCall er enkelt, ingen komplisert faktura. Skulle det være problemer er de lette og få tak i enten på chat eller telefon. Tipp, topp, tommel opp
Får dårlig service, lite samarbeidsvillig!...
Hei Jon. Sånn skal det ikke være. Ta kontakt med oss på 04300 eller https://onecall.no/kundeservice så skal vi nok finne en løsning.
Bra service og bra kvalitet. Men skuffet over at jeg ikke får godkjent for kjøp av ny mobil 😣
Hei Jan. Hyggelig å høre at du er fornøyd :D Ta gjerne kontakt med oss, så finner vi ut av hvorfor det lugger litt i forbindelse med kjøp av telefon.
Fungerer kjempebra til daglig bruk. Opplever at når jeg er for eksempel på åsen, så blir kvaliteten på dekningen dårligere, sammenliknet med andre mobilselskaper. Når jeg har en strek på dekningen, så har h*n ved siden av meg tre streker. Så det jeg tenker kunne ha vært en forbedring, er at dekningen kunne ha blitt litt mer utbredt.
Hei Arne, Bra du stort sett er fornøyd. For at vi skal kunne rette opp i eventuelle feil, eller jobbe med området hvor dekningen ikke er tilstrekkelig, er det viktig at kundene våre tar kontakt med oss via kundeservice. Først da kan vi få den informasjonen vi trenger for å gjøre tjenestene og dekningen vår enda bedre.
Har hatt OneCall i mangen år og veldig fornøyd. Litt dårlig dekning hjemme hos oss men vi bor i en gråsone🙁 så det har ikke noe med OneCall og gjøre.
Er irritert over å måtte betale for ekstra sim-kort. Ekstra sim-kort er bare i bruk der det ikke er Wifi. Som regel bare når man er på ferie i 14d. Da mener jeg at det er surt at de skal ha betalt for 12mnd.