OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Fungerer kjempebra til daglig bruk. Opplever at når jeg er for eksempel på åsen, så blir kvaliteten på dekningen dårligere, sammenliknet med andre mobilselskaper. Når jeg har en strek på dekningen, så har h*n ved siden av meg tre streker. Så det jeg tenker kunne ha vært en forbedring, er at dekningen kunne ha blitt litt mer utbredt.
Hei Arne, Bra du stort sett er fornøyd. For at vi skal kunne rette opp i eventuelle feil, eller jobbe med området hvor dekningen ikke er tilstrekkelig, er det viktig at kundene våre tar kontakt med oss via kundeservice. Først da kan vi få den informasjonen vi trenger for å gjøre tjenestene og dekningen vår enda bedre.
Har hatt OneCall i mangen år og veldig fornøyd. Litt dårlig dekning hjemme hos oss men vi bor i en gråsone🙁 så det har ikke noe med OneCall og gjøre.
Er irritert over å måtte betale for ekstra sim-kort. Ekstra sim-kort er bare i bruk der det ikke er Wifi. Som regel bare når man er på ferie i 14d. Da mener jeg at det er surt at de skal ha betalt for 12mnd.
Fikk 10 GB/mnd for kr 250 etter en periode med "prøvekjøp". Har hatt abonnementet i et halvt år, og har ingenting å klage på så langt.
Skulle ha hatt bedre dekning på nettet. Vi lever jo i 2018 Det at de ikke har dekning over alt burde de gjør noe med!!
Grei pris, grei mengde data, dårlig dekning. Ha stabil dekning.
Veldig bra på alt hos di. Får mye for pengene hos di.