OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Reklamerer med PrøveKjøp og tilpasset abonnement. Så setter de meg opp på Folkapakka 12G etter at jeg knapt har brukt mobildata. Sender ut faktura etter få dager før jeg rekker å oppdage feilen. Kundeservice? 5-6 dagers forventet svartid på epost. Telefon og chat? Nummer 34 i køen. Adri vært borti noe lignende.
Var i kontakt med en selger på telefon som kunne tilby meg en svært god pris. Var i tvil over tilbudet siden det skulle vare i 100 år, men når jeg gikk inn på appen så står det at det utløper i 2124! Har ingenting å utsette på Telia dekning og de gangene jeg har snakket med kundeservice har de vært helt topp. Er kjempefornøyd med OneCall og ser godt for meg at jeg blir å være hos OneCall i flere tiår hvis de fortsetter slik de gjør nå! Det eneste jeg er misfornøyd med er utenlandsprisene. Er ikke stor fan av "utenlandspakka" og de generelle prisene der. OneCall har litt å lære av Talkmore når det kommer til forbrukspriser i utlandet, men dette løser jeg enkelt med esim gjennom tredjepart. Derfor trekker jeg ikke noen stjerner fra omtalen siden det ikke har noen en betydelig ulempe for meg
Han var veldig behjelpelig og samtalen var bra!!!!
Masse rot fra levrandøren, og gjenåpner ikke som lovet og avtalt
De har nesten ikke dekning der jeg bor. Måtte bytte til et selskap med Telenor-dekning, de har 100% dekning.
Har Folkepakka, grei pris og ingen problem med dekning på plassene jeg ferdes. God kundeservice.
Stort sett fornøyd, men oppdaget plutselig at prisen på familiens abonnementer ikke lenger var på langt nær konkurransedyktige. Fikk mer data og Telenor-dekning til betydelig lavere pris, fra en kjent og stabil aktør, og byttet derfor på dagen.