OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Alt er bra med OneCall. Trodde først og fremst at det var noe gale med dekningen til OneCall, men det var det ikke. Det var fordi jeg hadde en gammel Samsung galaxy s3 som gjorde at det gikk tregt.
De skryter av sin dekning, men etter de gikk over til telia sitt nett ble dekningen dårlig i enkelte områder jeg ferdes.
Bra er servicen... Dårlig er att dem har latt Telia ta delbetalingen på tlf... Telia er ikke ett seriøst firma... Måtte anmelde dem for å få tilbake pengene dem lurte til seg ulovelig.
Alt bra uten prisen. Kjempebra service og kunderådgivning. Beste selskap jeg har hatt.
Eg fekk ikke lov å gå over til OneCall. Får eg har så mye nr hos di, svart OneCall. Eg har ikke noe nr hos dere OneCall.
Erfaringer med kundeservice er at det kan ikke bli bedre. Ordnet opp med engang og alt til min fordel. Har kanskje ikke de beste prisene nå lenger men til mitt brukemønster kommer jeg meget bra ut. Jeg er bare sååå fornøyd!! Fakturaer er meget enkle å forstå og under de årene jeg har vært kunde har det aldri vært en feil på dem.
Kan tidvis ikke ringe ut og når personer ringer meg kommer de til opptatt signal selv om jeg ikke bruker telefonen.