OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Eg har aldri hatt problemer med OneCall, både kundeservice, dekning og pris er meget bra. Betaler 195kr i måneden for 3GB, kan styre alt enkelt i OneCall appen:-) PS. Velg kun OneCall om du skal ha den såkalte "familiepakka".
Er litt over godt fornøyd etter 2 år. Grei dekning, kan godt bli billigere :-)
Har vært kunde hos OneCall i flere år. Syns de er utrolig proffe på kundeservice. Bra chat-tjeneste på nettsiden hvor du får svar ganske raskt. Har fått et inntrykk av at de er veldig imøtekommende og svarer på spørsmål og ordner opp.
Onecall reklamerer med "TaMedData/ rollover" for ALLE sine kunder, men da jeg kjøpte en datapakke på 1 GB til kr 79,- fikk jeg kun benytte 400 MB. Fikk svindyr regning på kr 599,- for de resterende MB, da disse ble brukt opp måneden etter jeg kjøpte Datapakken! OneCall bortforklarer seg med at du kun har rollover for likt antall data som du har i abonnementet - dette ble jeg ikke opplyst om ved kjøp av datapakke, og det står heller ikke på hjemmesidene deres. Jeg har altså betalt 679 kr (79 + 599) for 1 MD data!
Vennlige kundebehandlere. Ble behandlet med respekt og tiltro.
Så hyggelig å høre Brit. Vi legger mye energi og stolthet i å ha et kundesenter som representerer merkevaren på en god måte, så dette er vi veldig glade for å høre.
Det er bra at de tilbyr trillingkort! Burde kunne kjøpe den mobilen man har lyst på.
Så hyggelig tilbakemelding John! Du kan alltids kjøpe den telefonen du har lyst på i nettbutikken vår, og med DelBetaling kan du betale den ned over 12, 24 eller 36 måneder - helt uten noe ekstra renter eller gebyrer. Savner du noen telefoner i nettbutikken så send oss gjerne en melding via kundeservice eller på Facebook, så ser vi hva vi kan få til.
Dekningen er det ikke mye å skrive om. Fungerer fint som forventet. Prisen er ikke værst den heller, og de er svært konkurannsedyktig på data. Kundeservice har desverre blitt elendig, de fraskriver seg alt ansvar og har fått en helt annen mentalitet på kundeforholdet. "vi har nok kunder, så en mindre fra eller til spiller ingen rolle" For meg har det riktignok kun vært en telefon nr. 2 men jeg har vært kunde siden oppstart av OneCall og vurderer nå å bytte til Komplett eller Talkmore pga pris og hyggelig kundeservice,
Hei Sindre, Her forstår vi rett og slett ikke helt hva som må ha skjedd. Vi legger masse resurser og innsats i kundeservicen vi ønsker å gi, så her må det rett og slett ha skjedd en glipp. Håper du tar deg tid til å kontakte oss på ny - vi er fortsatt samme OneCall som vi alltid har vært.