OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vennlige kundebehandlere. Ble behandlet med respekt og tiltro.
Så hyggelig å høre Brit. Vi legger mye energi og stolthet i å ha et kundesenter som representerer merkevaren på en god måte, så dette er vi veldig glade for å høre.
Det er bra at de tilbyr trillingkort! Burde kunne kjøpe den mobilen man har lyst på.
Så hyggelig tilbakemelding John! Du kan alltids kjøpe den telefonen du har lyst på i nettbutikken vår, og med DelBetaling kan du betale den ned over 12, 24 eller 36 måneder - helt uten noe ekstra renter eller gebyrer. Savner du noen telefoner i nettbutikken så send oss gjerne en melding via kundeservice eller på Facebook, så ser vi hva vi kan få til.
Dekningen er det ikke mye å skrive om. Fungerer fint som forventet. Prisen er ikke værst den heller, og de er svært konkurannsedyktig på data. Kundeservice har desverre blitt elendig, de fraskriver seg alt ansvar og har fått en helt annen mentalitet på kundeforholdet. "vi har nok kunder, så en mindre fra eller til spiller ingen rolle" For meg har det riktignok kun vært en telefon nr. 2 men jeg har vært kunde siden oppstart av OneCall og vurderer nå å bytte til Komplett eller Talkmore pga pris og hyggelig kundeservice,
Hei Sindre, Her forstår vi rett og slett ikke helt hva som må ha skjedd. Vi legger masse resurser og innsats i kundeservicen vi ønsker å gi, så her må det rett og slett ha skjedd en glipp. Håper du tar deg tid til å kontakte oss på ny - vi er fortsatt samme OneCall som vi alltid har vært.
Billige, men dårlig service. Er antakelig bedre å bruke noen andre.
Hei Per, Først og fremst er det bare å beklage at dette er måten du oppfatter oss på. Jeg kjenner ikke saken din i detalj, men kan love deg at vi strekker oss veldig langt for å besvare absolutt alle henvendelser som kommer inn til oss. Håper du har anledning til å plukke opp telefonen og ringe oss på ny, så er jeg sikker på at vi finner frem til en god løsning sammen.
Norges beste kundeservice, svarer alltid tidlig på henvendelser og er åpen for å finne løsninger til det beste for kunden, alltid!
Så hyggelig å høre Hilde, dette blir vi såååå stolte og glade over å høre :D
Har grei dekning via Telia nettet der jeg bor, men synes gigabytene forsvinner fort. At de bruker Telia nettet og det fungerer bra i mitt område.
Hei Morten, Bra du stort sett er fornøyd. Vi vet ikke hva du bruker mobildata på, men ta gjerne kontakt med oss via kundeservice, så kan vi hjelpe deg med å finne ut av det :)
- Usikker på om jeg får full rollover på mine 4,5 GB ekstra datamengde. Jeg har trillingkort, det tilbys kanskje ikke hos alle leverandører.
Så bra å høre Jarle! Det liker vi! :D