OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er ikke særlig forståelsesfulle eller villige til å gjøre noe ekstra for å tilfredsstille sine kunder.
Greit abonnement og god kundeservice, valgfrihet og ingen bindingstid.
Har null dekning her jeg bor selv om OneCall sier at på Deres dataskjerm er alt bra. 16-åringen har sperring på abonnementet, men det blir aldri slik, så istedet for å betale 150kr blir det 1200kr og mer! 3 abonnement har vi i OneCall, står i samboers navn.
Jeg har følgende abonnement hos OneCall: FolkePakka 10 GB Super 249 ,- pr.mnd 10 GB Per måned Prisen er upåklagelig, men dekningen er til tider merkbart dårligere enn Telenor-dekning.
Har stadig problemer med dekning i kommunen min. Dårligere dekning også i fjellheimen. Resten av familien har Telenor og har bedre dekning. Vurderer å gå over til Telenor som nok fungerer best her vi bur.
Onecall har god kundeservice. Kanskje ikke de billigste på markedet, men har ikke vært plaget ang dekning eller tekniske problemer.
OneCall tilbyr ekstremt bra kundeservice! Er like imponert hver gang jeg har vært i kontakt med de! Mobilabonnementene de tilbyr er veldige gode og rimelige. Har ingenting negativt å si om OneCall :-)