OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er første gang i hele mitt liv etter å ha bodd i 12 år i Norge, å opppleve en forferdelig service fra en mobiloperatør. Jeg tegnet abonnementet i desember i fjor og ga beskjed om at jeg var på utveksling og trengte simkortet. De som jobber på kundeservice lovet at jeg skulle få det men det kom ingenting! Jeg hadde ventet uten hell. Det var noen som sa at hun skulle levere til adressen jeg oppga, men det kom ikke og den neste representant sa at den siste samtalen ikke var dokumentert. Uff. Etter flere beskjeder kom et simkort i slutten av februar (Ja, TO MÅNEDER senere). Simkortet jeg fikk fungerte ikke og de sa at det var teknisk feil... JEG MÅTTE VENTE IGJEN. Jeg ventet 1 måned... Jeg måtte kjøpe og bruke dyre esim i utlandet hvor jeg studerte i tre måneder. Tenk hvor mye penger jeg hadde brukt og stress jeg hadde under utvekslingsperioden uten ordentlig simkort (esim er kun data, ingen mobilservice) Og så fikk jeg simkortet fordi vennina mi som bor i Norge måtte sende det til meg. Ikke fra OneCall engang. Det sluttet ikke der. Hver måned fikk jeg faktura som ikke stemte (jeg overdriver ikke). Hvordan kan du stole på et selskap som ikke kan regne basic matematikk??? Alt stress hadde OneCall gitt til meg er uforglemmelig, kan ikke sammenlignes.
Reklame om lave priser stemmer ikke. OneCall er dyrere enn flere andre leverandører.
En selger påsto til meg at man kan reservere seg mot samtaleopptak i Brønnøysundregistrene. Nå har jeg snakket med Brønnøysundregistrene. Der kan du reservere deg mot telefonsalg og adressert reklame (hvilket jeg har gjort), men det er ikke mulig å reservere seg mot samtaleopptak. Jeg hadde selv bedt om at OneCall skulle ta kontakt med meg, så det var greit, men jeg ville altså ikke at samtalen skulle tas opp på bånd. Det er veldig mange firmaer som vil ta opptak av samtalen med deg - for å bruke i opplæring osv. Jeg sier alltid «nei takk». Selv om jeg har full forståelse for at det er kjekt med samtaleopptak for opplæring og trening, sier jeg «nei». Og det er jeg i min fulle rett til å gjøre. OneCall oppbevarer opptaket av samtalen med deg i 6 måneder. Det er veldig lenge. Men det verste er altså at jeg følte selgeren ikke ga meg noe valg til å avstå.
Har fungert greit men vil ha eget abonnement for styre eget
Kundeservice som tar seg tid og løser de minste problemer. Ryddig fakturaer og fin app har Onecall også. I tillegg er det en av få operatører som støtter e-sim for Apple watch. Vil virkelig anbefale disse.
Holder ikke det de lover. Mye løgn og uthaling. Har skjermbilde av en kontrakt som gjelder i 100 år, men dette bryr de seg ikke om, selv om de sendte den til meg
Dekkningen er ofte dårlig og å få tak i kundeservice går fint hvis du har tid for å venta i 1 time eller mer. Når du ringer kundeservice da dukker opp voicemail som sier at de er underbemannet pga sykdom eller noe sånt. Hadde kanskje vært lurt å ta inn extra folk da dersom dette er vedvarende problem?!?! Å dele gb mellom familiemedlemer har jeg aldri fått til via appen og må derfor ringe med tilhørende ventetid for å få dette gjort. De er billige men ikke vært det for meg i alfall