OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
En selger påsto til meg at man kan reservere seg mot samtaleopptak i Brønnøysundregistrene. Nå har jeg snakket med Brønnøysundregistrene. Der kan du reservere deg mot telefonsalg og adressert reklame (hvilket jeg har gjort), men det er ikke mulig å reservere seg mot samtaleopptak. Jeg hadde selv bedt om at OneCall skulle ta kontakt med meg, så det var greit, men jeg ville altså ikke at samtalen skulle tas opp på bånd. Det er veldig mange firmaer som vil ta opptak av samtalen med deg - for å bruke i opplæring osv. Jeg sier alltid «nei takk». Selv om jeg har full forståelse for at det er kjekt med samtaleopptak for opplæring og trening, sier jeg «nei». Og det er jeg i min fulle rett til å gjøre. OneCall oppbevarer opptaket av samtalen med deg i 6 måneder. Det er veldig lenge. Men det verste er altså at jeg følte selgeren ikke ga meg noe valg til å avstå.
Har fungert greit men vil ha eget abonnement for styre eget
Kundeservice som tar seg tid og løser de minste problemer. Ryddig fakturaer og fin app har Onecall også. I tillegg er det en av få operatører som støtter e-sim for Apple watch. Vil virkelig anbefale disse.
Holder ikke det de lover. Mye løgn og uthaling. Har skjermbilde av en kontrakt som gjelder i 100 år, men dette bryr de seg ikke om, selv om de sendte den til meg
Dekkningen er ofte dårlig og å få tak i kundeservice går fint hvis du har tid for å venta i 1 time eller mer. Når du ringer kundeservice da dukker opp voicemail som sier at de er underbemannet pga sykdom eller noe sånt. Hadde kanskje vært lurt å ta inn extra folk da dersom dette er vedvarende problem?!?! Å dele gb mellom familiemedlemer har jeg aldri fått til via appen og må derfor ringe med tilhørende ventetid for å få dette gjort. De er billige men ikke vært det for meg i alfall
Rett og slett trist, ringte kundeservice, brukte 2 timer på å forklare at det er ikke fungerer, ente med en tekniker sulle ringe opp, etter noen timer ringte han, stilte seg underlig til det, for jeg var 400 meter under masta som hadde masse kapasitet... Men det fungerer ikke. 0.6 var hastigheten. Bare tull og tøys og gjentakende problem. Hatt OneCall i 10 år. Men må er det nok
Jeg kjøpte ny mobil telefon på onecall i desember. Etter 3 mnd bruk er batteriet elendig. Telefonen blir glo varm og batteriet tapper seg etter halv dag. Telefonen har vært inne på service 2 ganger og di mener alt er ok. Og at batteriet er en slite del som tydeligvis kan bli utslitt etter 3 mnd bruk. KJØP ALDRI TELEFON HER. ELENDIG KUNDESERVICE. Så nå har jeg en ubrukelig telefon som jeg betalte 10.000 for. For 3 mnd siden