OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Kundeservice som tar seg tid og løser de minste problemer. Ryddig fakturaer og fin app har Onecall også. I tillegg er det en av få operatører som støtter e-sim for Apple watch. Vil virkelig anbefale disse.
Holder ikke det de lover. Mye løgn og uthaling. Har skjermbilde av en kontrakt som gjelder i 100 år, men dette bryr de seg ikke om, selv om de sendte den til meg
Dekkningen er ofte dårlig og å få tak i kundeservice går fint hvis du har tid for å venta i 1 time eller mer. Når du ringer kundeservice da dukker opp voicemail som sier at de er underbemannet pga sykdom eller noe sånt. Hadde kanskje vært lurt å ta inn extra folk da dersom dette er vedvarende problem?!?! Å dele gb mellom familiemedlemer har jeg aldri fått til via appen og må derfor ringe med tilhørende ventetid for å få dette gjort. De er billige men ikke vært det for meg i alfall
Rett og slett trist, ringte kundeservice, brukte 2 timer på å forklare at det er ikke fungerer, ente med en tekniker sulle ringe opp, etter noen timer ringte han, stilte seg underlig til det, for jeg var 400 meter under masta som hadde masse kapasitet... Men det fungerer ikke. 0.6 var hastigheten. Bare tull og tøys og gjentakende problem. Hatt OneCall i 10 år. Men må er det nok
Jeg kjøpte ny mobil telefon på onecall i desember. Etter 3 mnd bruk er batteriet elendig. Telefonen blir glo varm og batteriet tapper seg etter halv dag. Telefonen har vært inne på service 2 ganger og di mener alt er ok. Og at batteriet er en slite del som tydeligvis kan bli utslitt etter 3 mnd bruk. KJØP ALDRI TELEFON HER. ELENDIG KUNDESERVICE. Så nå har jeg en ubrukelig telefon som jeg betalte 10.000 for. For 3 mnd siden
Økte Pris på allerede avtalt Abbonemang uten å informere pr. sms. Fikk plutselig SMS om at jeg hadde forfalt en fakura med 30 kroner. DVS de hadde økt prisen på allerede avtalt Abbonemang UTEN å informere meg som kunde godt nok. Ironisk er det at et M-O-B-I-L firma som selger kunderelasjoner i form av at kunder skal kommunisere via telefon gjennom mms, sms, tale etc , IKKE kan sende EN SMS med tekst om at vi øker prisen på ditt abbonemang etter nyttår! De sender dermed en epost. OG helt umulig er det også å betale for abbonemanget uten å ha en epostadresse. Hva gjør man som kunde? Man leser eposten med abbonemangprisen de ønsker for hver måned og legger den til sutmatisk trekk i nettbanken, dermed slipper man å lese mere spam og påfølgende reklame fra firmaet og andre eposter havner i søppelkurven. MØKK MøKK og MERE MØKK. Bytter tele leverandør.
Hold dere OneCall. I reklamene hører du at dem har Norges meste fornøyde kunder, men det er ikke riktig. De bryr seg om kundene og kundene medarbeidere kunne ikke svare på det jeg lurte på og ble veldig stille. Dekningen er ok hvis du bor i en by.