OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlige dekninger og tidsbegrenset support. Er jo stort set ittilgjengelig og må gå rundt med reisenetverket hvoe e. Jeg går
14 dager vente tid på nytt sim kort og 4 samtaler til kundebehandlere. Uakseptabelt noe som gjorde at mobilbruk og vips ikke kunne brukes dagene før jul.
Ekstremt treg mobildata. Måler den til rundt 6 Mb/s, hadde regna med at full 5G ga meg rundt 100 Mb/s.
Dårlig kundeservice som gjør mye feil. Leverer ikke det hva lover, tar før mye betalt. Det er enkelt, men å betale tilbake til kunden er meget vanskelig. Mistet tilliten.
Bra pris, bra kundeservice, bra nettbutikk, i det hele tatt bra.
Får aldri kontakt med kundrservice.må vente i timevis
Har vært kunde hos One Call i mange år, og ingenting å klage på