OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er dumt å betale for mye, er slagordet til OneCall. Derfor har jeg byttet til annen operatør.
Får ikke med data fra mnd selv om det blir lovet. Bruker mye mindre en der jeg bet for. Ellers er jeg veldig fornøyd. Og anbefaler dere til andre
Forferdelig dårlig dekning på mobilt bredbånd, og enormt etterslep på sms og mms sending, som av og til ikke kommer fram før 1 time etter??? Det har bare blitt verre med tiden. Jeg har brukt Onecall i flere år nå, men føler i dag at grensen er nådd, fordi problemet har ført til krøll i reise og kommunikasjon. Jeg kommer til å skifte selskap, dette går ikke lenger
Vanskelig å konkurrere på pris. Høflig personal. Hatt en mellomting på familiestyrt abonnement.
Sliter med at andre som har Telia, ikke får tak i meg. Mobilnummer er ikke i bruk- får de beskjed om.
Jeg glemte første siffer i KID nr ved betaling. Fikk purring, varsel om inkasso, stengning av mobilabonnement++. Snakket med kundeservice igjen og igjen, sendte inn kvittering to ganger - det skal vi fikse - sa de alltid. Gikk over 6 uker før det ble ordnet, da av inkassoselskapet når jeg forklarte historien, i min fortvilelse. Aldrig mer Onecall. Hadde de brukt noen prosent av reklamebudsjettet på bedre kundeservice ville kanskje jeg vært kunde fortsatt?
Mobilabonnementet er bra slikt det er.. Men syns det tar for lang tid ifra man ringer til man blir koblet opp til rett telefonnummer..