OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Jeg er en enkel person, så da jeg skulle gå over til familiepakka, ble det for mye støy. Og problemer med å fylle ut skjema.
Markedets beste familie abonnement som ingen pt kan matche. Har alltid vært en utfordrer men regner med at denne rollen vil opphøre etter salget til Telia.
I mitt området er det til tider høpløst å komme ut og om nån ringer meg får jeg ikke ringesignal. Har vært slik de siste to mnd. Har ringet å klaget men får bare beskjed om å restarte telefonen men det hjelper ikke. De hadde hatt feil på stasjon i nordlenangen men det er jo milevis fra meg.
OneCall er pr dags dato, hverdagslig, det svakeste mobilselskapet jeg har hatt. Kundeservice er under pari, datahastigheten på rollover er ubrukelig, og om du går over synker hastigheten til 54kb/s. De har gode deals på nye telefoner, men utover det er det ikke mye å skryte av
Billig, god kundeservice og enkelt. Oversiktlige faktura og ingen overraskelser. Kunne vært litt billigere, men alt annet veier opp for det.
Jeg like Onecall fordi de skiller seg ut. De er alltid de siste med å gjøre noe nytt innen abonnement og tjenester. Servicen deres er uovertruffen, og prisene er gode. Så ser absolutt ingen grunn til å bytte.
Elendig kundeservice som ikke svarer på det du lurer på... Tok meg over ett halvt år å bytte eier på abonnement... Pleier å være en smal sak, noe det også var denne gangen, men bare etter at onecall hadde styrt og rotet i et halvt år....