OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Aldri noe tull. Alt er på stell. Har nå 2 GB til 127.30/mnd. Men har nå fått følgende beskjed: "Nå endrer vi abonnementene våre - for deg betyr det at abonnementet du har i dag ikke lenger er tilgjengelig. Fra 1.12. flyttes du fra Folkepakka 2 GB/127,3,-/mnd til FolkePakka 3 GB til 159,-/mnd. Endringen skjer automatisk og du trenger ikke gjøre noe. Er vel kanskje meget rimelig allikevel?
Har nytt abonnement - og OneCall øker prisen med 8% etter 2 mnd, det holder ikke..
helt supert, bortett fra at de har Telia dekning, som gir dårligere dekning enn Telenor
Hold dere unna av den dårlige selskap. OneCall har sendt meg faktura mens jeg var ikke kunde hos de. Da jeg spører hvor så kundeservice krangler. De har ikke noe kunde behandling etikk
Ble kontaktet av telefon selger, var skeptisk først ettersom jeg ikke egentlig gjør kjøp over telefonen, men ble positivt overasket og fikk en helt vill pris, og rabatten varte faktisk i 100 år, og dekninga er helt topp, anbefales!
Enkelt å forstå. God og oversiktelig app. God kundebehandling og konkurransedyktige priser.
Fikk 15% discount frem til 2124 og er super fornøyd