OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Hold dere OneCall. I reklamene hører du at dem har Norges meste fornøyde kunder, men det er ikke riktig. De bryr seg om kundene og kundene medarbeidere kunne ikke svare på det jeg lurte på og ble veldig stille. Dekningen er ok hvis du bor i en by.
Med forskjellige pin-koder til andre ting trykket jeg feil på mitt sim, og måtte ha ha puk-kode. Hadde dette hjemme, men uansett av tidligere erfaring, har onecall løst det over telefon uten problem hvis det var akutt. Takk til onecall og deres profesjonelle og hyggelige kundeservice. Takk<3
Elendig kunde service. Ignorate og for hva de andre kundebehandler har fortalt meg.
kan handle om liv eller død for enkelte. Ikkje at dei tok det på alvor. Dårlige tilbud mtp kostnad og tjenester, elendige kundeservice og telia er ikkje akkurat for deg som ikkje berre opphaldar deg midt i ein by... Endeleg fått bytta ab. Sko gjort det for lenge sida. Styr unna er mi oppsummering av onecall/telia.
Pratet med en hyggelig ung man som orndet et kjempe fint mobil abonnement for meg veldig fornøyd med servicen og kvaliteten hos onecall 10/10
One Call har elendig kundeservice og jeg vil anbefale alle å styre unna dette selskapet. Hvis noe skjer med telefonen har de ingen fysike steder å møte opp og kunden må gjøre alt selv. Har opplevd flere frekke kundebehandlere og noen få hyggelige. Noen har lagt på midt i samtalen. Det er jeg som har måtte ta kontakt hver gang i en pågående sak, ellers gikk ukene og månedene uten at jeg hørte noe. En gang ble saken avsluttet uten at de informerte meg. Jeg ble de tre siste gangene lovet å få oppheve kjøpet men mottok kort tid etter en melding om at 'telefonen var pakket og klar og på vei tilbake til meg'. Da var det jeg som kunde igjen som måtte igjennom denne tungvindte prosessen deres på nytt. Det er ingen måte å snakke med verkstedet på, men de tilbyr chatboten Uno som ikke forstår noe av det jeg skriver. Jeg skrev at de må stoppe utsendelsen tilbake til meg så spør Uno om jeg vil kjøpe en iPhone. Det er vanskelig å beskrive med ord hvor forbanna jeg har vært på dette selskapet og hos meg får de null stjerner på lik linje med Nextgentel. Det er tydelig manglende kommunikasjon innad for alle sier forskjellig og jeg er usikker på om verkstedet sjekker telefonene i det hele tatt når samtlige 5 telefoner har hatt akkurat de samme problemene. Endelig er kjøpet opphevet, men det har vært en lang kamp å få det jeg har krav på. All tiden og frustrasjonen får jeg ingen kompensasjon for, men nå er jeg glad jeg aldri mer skal ha noe med de å gjøre og vil advare alle mot å kjøpe tjenester hos de for å unngå å bli utsatt for det samme som jeg har.
Di setter prisene sine etter eget forgodtbefinnende .Dårlig kundeservise etter pandemien virker som on di har sagt opp medarbeiderne sine men det er vel ikke så rart når di er eid av Tele2 for det er et Ræva selskap.