Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ NETTSIDE
Oppdatert november 2024
OneCall
3.6
398 verifiserte omtaler

OneCall omtaler og erfaringer

Negativ trend

OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.

Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.

Klikk for detaljer

3.6
Bra
398 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#7
Middels
OneCall er rangert
#7 av 13 mobiloperatører
51%
Middels
51% anbefaler OneCall
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement
Få tilbud på mobilabonnement fra flere leverandører - helt gratis!

Utforsk 398 omtaler om OneCall

FILTRER OMTALER
149
52
46
48
103
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om OneCall
OneCall har 398 verifiserte omtaler på Bytt.no

Veldig fornøyd

Omtale av  Terje

Har hvert kunde her i 3 år. Byttet til ett annet selskap pga at Telia har dårlig dekning på hytta. Var kunde i Telipol i 6 dager før jeg byttet tilbake. One Call har kjempe god kundeservice samt flinke kundebehandlere. De har lange åpningstider, og det viktigste av alt du får det du betaler for. Super fornøyd 😁👍

Svar fra OneCall
08.08.2018 10:38

Hei Terje, Så hyggelig å lese at du er fornøyd så langt! Vi skal gjøre alt vi kan for at du fortsatt er fornøyd i mange år fremover :)

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med OneCall?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Bare rot

Omtale av  Mari

Fra dag 1 har det kun vært rot, rot å rot. Først med adresser, tok vel to mnd før de klarte å få rett adresse. Så får jeg regning som tilhører en annen. SÅ når vi bestiller familiepakke så topper alt seg 😡 da fungerer brått ikke det ene nr,, så der må vi bestille datapakker ITILLEGG til databøtta.. så får vi prøvd å melde i fra, ringer og chat. De sier de skal kreditere oss for datapakkene da det har skjedd en feil siden det ene nr ikke får sin databøtte. MEN neida, nå har vi fått regning på 1900 kr :-O Fy fader for en elendig service å så mye rot :( Aldri mer.

Dyreste å dårligste opplegget noensinne!

Omtale av  Malin S

Jeg har vært kunde i Onecall siden det startet! Men etter å ha byttet å blitt familie istedenfor bare en så har det bare vært rot!! Mobilnett som ikke fungerer, datapakker som deres kundebehandler setter inn pga dette så får vi ekstra regninger?? Å når vi tar kontakt så blir vi beskyldt for å være løgnere!? Kan vel strengt tatt se hvem som har satt over hva!? Er så forbanna at jeg vet faktisk ikke hvor jeg skal starte!! Vi jakter på et annet mobilabonnement etter alt dette!!

Svar fra OneCall
08.08.2018 10:37

Hei Malin, Dette høres ikke bra ut, og slik skal det selvsagt ikke være. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du vil ta kontakt med oss så vi kan se på dette på ny, og forhåpentligvis finne en løsning du blir fornøyd med.

Stengt abonnement

Omtale av  Hanne K

Mobilen ble stengt pga ikke betalt faktura. Sjekket min side. Alt var betalt. Ringte kundeservice og de kunne fortelle at det var et forsinkelsesgebyr fra mai som ikke var betalt. Har ikke mottatt purring eller varsel ang beløpet. Dårlig at de forsøker å tjene ekstra på gjenåpningsgebyr. Sa opp abonnementet straks.

Svar fra OneCall
08.08.2018 10:36

Hei Hanne, Dette var trist lesning. For å ha det på det rene, så forsøker vi ikke tjene penger på denne typen gebyrer. Kundeopplevelsen er det aller viktigste for oss, så her kan jeg ikke forstå annet enn at det må ha vært en feil i automatikken her som er årsaken. Uansett skal det selvsagt ikke være slik, så vi undersøker dette videre så det ikke skal skje igjen med noen kunder. Håper du vil vurdere oss i fremtiden Hanne, slike ting som dette skal selvsagt ikke skje.

Bare roter det til med SIM-kort

Omtale av  Tutta

OneCall har fungert så lenge det ikke har vært noe, men når en måtte begynne å betale for ekstra SIM-kort ble det bare tull. Har ikke oversikt over hva som tidligere har skjedd med ødelagte SIM-kort som de har sendt nytt SIM-kort som erstatning for. Sender faktura med trilling-kort. (Har kun to SIM-kort.) Forsøker å rette dette opp og ber om at de ikke rører hoved SIM-kort. Har både PIN- og PUK kode på dette fra Onecalls brev. Selvfølgelig klarer de å rote dette til. Sletter hovedkort slik at ikke hovedmobilen virker og på toppen av det hele roter de det til med det andre SIM-kortet, slik at ingen av mobilene virker. Fysj. :( Har nå sendt nytt hoved SIM-kort, men dette tar en uke. Hvilken postgang bruker OneCall? Ingen telefoner pga rot hos OneCal. Fungerer så lenge du ikke gjør noe med abonnementet ditt, men ikke gjør endringer da bare roter de det til!

Svar fra OneCall
08.08.2018 10:36

Hei Tutta :) Her må det ha gått litt i surr, det må vi bare beklage. Håper sim-kort har kommet til rette og at ting er i orden igjen for deg nå. Husk at du også kan hente nytt sim-kort hos Narvesen eller 7-Eleven, så slipper du vente på postmannen. Vi sjekker opp hva som har skjedd her, så tilsvarende ikke skal skje med andre.

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

Dårlig kommunikasjon og dyr data

Omtale av  Lasse

Bestilte mobil fra onecall da min gikk dadundas. Den ble ikke sendt før 8dager etter bestilling og må vente i 11 dager til for å få den. Da jeg aldri fikk sporingsnr kontakta jeg dem, de svarte at den ikke var sendt grunnet problem med datapakke voucher. Jeg vil jo ikke vente i 8 dager ekstra for å få litt ekstra data gratis den mnd... så 19 dager uten mobil. Aldri igjen, bytta til chilimobil som har gratis datamengder for samme pris som onecall sin 10gb.

Svar fra OneCall
08.08.2018 10:35

Hei Lasse, 19 dager uten mobil er uholdbart, det er vi helt enige i! Vi sjekker hva som har skjedd her, og kan ikke annet enn å beklage - slik skal det jo ikke være.

Kjøpte en mobil i nettbutikken som ikke ble aktiv

Omtale av  Rune

Kjøpte en mobil i nettbutikken som ikke ble aktiv. Fikk beskjed om å kjøpe en ny med nedbetaling. Pengene ble automatisk tilbakeført i følge kundebehandler. Jeg fikk pengene etter 31 dager. Ringte 5 ganger og fikk lovnad om sletting av nedbetaling eller pengene tilbakeført. Fikk selvfølgelig faktura da. Ingen beklagelse fra kundesenter fikk jeg heller ikke. Jeg har 5 abbonement hos onecall som jeg skal flytte asap.

OneCall har 398 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til OneCall mener
Har tilegnet profilen
OneCall deltar på Bytt.no

OneCall har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer ikke omtaler
OneCall besvarer ikke omtaler

OneCall har de siste 12 månedene ikke ønsket å kommunisere med sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
OneCall ønsker tilbakemeldinger

OneCall benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR