OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bestilte mobil fra onecall da min gikk dadundas. Den ble ikke sendt før 8dager etter bestilling og må vente i 11 dager til for å få den. Da jeg aldri fikk sporingsnr kontakta jeg dem, de svarte at den ikke var sendt grunnet problem med datapakke voucher. Jeg vil jo ikke vente i 8 dager ekstra for å få litt ekstra data gratis den mnd... så 19 dager uten mobil. Aldri igjen, bytta til chilimobil som har gratis datamengder for samme pris som onecall sin 10gb.
Hei Lasse, 19 dager uten mobil er uholdbart, det er vi helt enige i! Vi sjekker hva som har skjedd her, og kan ikke annet enn å beklage - slik skal det jo ikke være.
Kjøpte en mobil i nettbutikken som ikke ble aktiv. Fikk beskjed om å kjøpe en ny med nedbetaling. Pengene ble automatisk tilbakeført i følge kundebehandler. Jeg fikk pengene etter 31 dager. Ringte 5 ganger og fikk lovnad om sletting av nedbetaling eller pengene tilbakeført. Fikk selvfølgelig faktura da. Ingen beklagelse fra kundesenter fikk jeg heller ikke. Jeg har 5 abbonement hos onecall som jeg skal flytte asap.
Har hatt onecall en stund og har generelt vært fornøyd. Siste tiden har det blitt voldsomme køer på chat`n og opplever ofte forbindelsen blir brutt når jeg har ventet i 10-15 minutter. Vurderer sterkt å ta med mine 7 familiemedlemmer til et annet selskap...
179kr for én gb... Byttet til chili/ice. Samme opplegget for 119kr. Håper de er bra Har brukt å fått melding om jeg er nær ved å bruke over datamengde og ble vant med det. Så nå siste måned brukte jeg over mengden og fikk IKKE noen advarsel . Blir sikkert 150kr ekstra pga dette. Byttet med en gang til ny operatør. Og reklamene til onecall er sykt irriterande. Glad jeg ikke støtter de lenger. Håper flere bytter
Byttet til OneCall fra Telenor! Har en supergode avtale som er bra på pris og ink datamengde! Sparte mellom 100-200 kroner hver mnd og har ikke opplevd ett eneste problem! Super Fornøyd!
Hurra Emma! Fint å lese at du er fornøyd med oss! Vi jobber hver dag for å gjøre kundene være ekstra fornøyde, så når vi leser dette blir vi kjempeglade!
Hadde prøve tilbud @ kr 99 med dem. Gikk greit frem til avtalen var over. Umulig å endre One Calls "automatisk" abonnement anbefalingen (som kostet mer) til den vi hadde lyst for. Forferdelig kunde service - du snakker med 5 forskjellige personer. Bare problemer, selskapet har blitt for stort og har mistet den gode kundeservice og integritet.
One Call som firma fungerer bra. Ønsker å gå fra 1 GB til 3 GB uten å betale for mye for det. Planer om å omorganisere datamengden på flere familiemedlemmer er ikke tilstede. Vi er bare to nå.