OneCall opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Liker at man nå kan velge bort fri tale og sms i abonnementet, siden jeg for det meste bruker apper til dette. Så allerede der sparer man en hundrelapp i måneden. Da må man selvfølgelig betale ekstra for sms og tale, men for min del blir det bare noen få kroner uansett. Ellers er jeg godt fornøyd med kundeservice. Chatten deres fungerer bra. Jeg har vært kunde hos OneCall i flere år, med flere forskjellige abonnementer, og ser heller ingen grunn til å bytte.
Desverre er de for dårlig på teknologien i forhold til wifitale. De selger huawei 30pro, men har sperret telefontypen for wifitale. Jeg har behov for denne tjenesten så da ble jeg anbefalt av onecall å skifte leverandør.
God dekning, men ringer du til utlandet blir det blodpris. Jeg har reist til Etiopia i 2018 og lillebroren skrudd på mobildata i et min. Boom 5000 kr ble belastet 100 kr per MB.
Har vært kunde hos onecall i 11 år og er kjempefornøyd! De har en utmerket kundeservice. Spesielt godt liker jeg chat-funksjonen på hjemmesiden deres, der får man fort hjelp. God dekning både i storby og på landet. Har reist mye utenlands og aldri hatt problem med dekning - ordningen med datapakke (utlandspakke) har fungert utmerket. Mulig onecall ligger noe høyere i pris enn sine konkurrenter, det har jeg ikke undersøkt. Men jeg betaler gledelig «litt mer» for et gjennomgående godt produkt jeg vet jeg kan stole på.
God pris men helt ubrukelig nett. Bor du eller ønsker du nettilgang utenfor noen av byene, sats på noe annet.
Kjøpte telefon gjennom nesten ny, og etter et år ville ikke enheten lade. Etter å ha vært på verksted hos one call i to uker sier de at det er skader i form av knust skjerm og en ny telefon koster 3000, eller at min kan bli sendt tilbake for 275. Ran og dårlig service.
Veldig fornøyd med OneCall. Har vært kunde hos dem i mange år.