OneCall opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Familie abonnement med 4 brukere. 4G er oftere utilgjengelig enn tilgjengelig selv etter kontakt med kundeservice 7-8 ganger
OneCall bryter regelrett avtalevilkår ved kjøp av NestenNy mobil. Dårlig og treig service.
Vært kunde hos OneCall helt siden jeg byttet fra ringkontantkort, og har ikke blitt skuffet en gang! Enkel og grei kundeservice med chat-funksjon og ansatte som gir oppklarende svar. Liker også spesielt godt roll-over funksjonen, som de fleste mobiloperatører fører nå for tiden:) Klarer nesten aldri bruke opp GB pga. dette. Anbefales virkelig!
Support er litt laber, svarer tregt, men kommer gjennom etter en stund. Chatboten er tilnærmet ubrukelig. Blir ofte belastet et par øre i forbruk på mitt kontantkort til tross for at data er skrudd av. Kundeservice er ikke behjelpelige med dette. Alt i alt litt sånn middels misfornøyd.
Lønner seg spesielt å ha OneCall abonnement, når en f.eks er på ferie i Tyrkia! Da kan en kjøpe pakke med data for kr 99... :)
Aldri problem med OneCall Allt er bra God samarbeid
Alltid korrekt faktura og sjelden dårlig dekning eller bortfall