Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Har prøvd å si opp abonnement siden august og det Xplora svarer ikke på kontakt kjema eller på telefon og faktura hver mnd sender dem og jeg har sendt 4 ganger oppsigelse og det vil ikke svare engang. Søppel selskap og nå skal jeg gå i anmeldes for å klare å si opp.
Latterlig elendig kundeservice, De har "for tiden stor pågang", det har de hatt veldig lenge, og har derfor klart å stenge både telefon og live chat. Når man har stor pågang gjelder det altså å tilby mindre hjelp til kundene, ikke mer. De bruker lang tid på å svare på henvendelser i kontaktskjemaet, som er eneste mulighet til å kontakte dem, og når de endelig svarer, kommer det standardsvar som viser at de ikke har tatt seg bryet med å lese spørsmålet. Så må man sende inn spørsmålet på nytt og vente i flere dager på svar igjen. Dyrt og skikkelig dårlig!
Jenta har en xplora. MAsse feil på klokken. Dålrig kunderservice. Plutselig får du ikke svar. Du får masse mailer du ikke kan svare på, samt at de ikke gir svar på det du spør om.
Dårlig klokke og du er tvunget til å være kunde hos de. De rotet lenge med å få startet abb. slik at klokken ikke virket.
Har hatt Xplora GPS klokke til barn. Dette er bare å styre unna !!! Man må betale 100kr/mnd bare for å bruke klokka. Da i tillegg til annet mobil abbonement. Og de har selvfølgelig gjort det nesten umulig å si opp abonnementet senere. Kunde-telefonen har de stengt pga "for mye pågang". Selve app’n er utrolig dårlig. Selve klokka er så lite brukervennlig at mitt barn gikk lei etter en mnd. Den må også lades HVER dag. Ideen med en slik klokke er god men Xplora er dessverre bare ute etter å lure penger av folk. Kjøp heller en mobil til barnet med en gang. Mye tryggere og billigere.
Dårlig kundeservice. Appen henger. Dårlig nøyaktighet på gps posisjon. Får ikke opp gps posisjon utenlands. Dyrt. De sperrer abonnement super fort om regningen ikke er betalt eksakt på forfallsdato.
Xplora 5. Dårlig produkt & kvalitet. Oppløsning skjerm er latterlig. Skjermen tåler lite, og knuste, men klokka kunne brukes. Etter nøyaktig 2 år gikk skjermen helt svart, og ble ubrukelig. Vurderte å kjøpe en Xplora3 som er på tilbud, men ser nå at simkort er forhåndsinstallert, og bruker man annet teleselskap, så skal Xplora ha 99,- pr mnd. / 1.188,- for 1 år ("Serviceavgift" for å bruke app!) Denne er ikke refunderbar, så for all del aldri velg å betale for 1 år om gangen. Med tanke på alle omtalene, den elendige kundeservicen og det dårlige produktet, så tenker jeg nok at Xplora aldri mer skal inn i vårt hus!