Xplora Mobile opplever for tiden en negativ trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Det er ikke så mye galt med klokken i seg selv. Den er fin til små barn og brukervennlig. Men jeg opplever at personene bak produktet ikke er så villig til å lytte til brukerne sine og ikke så god på å gi riktig hjelp ang. produktet. Meldingfunksjonen er veldig tungvinn. Og det er mange som har skrevet og tatt kontakt uten å bli tatt på alvor. Det er veldig synd. Jeg tenker at det ikke er kjempe vanskelig for drevne aktører å gjøre noe med, hvis de LYTTER til brukerne sine. Brukerne sier jo ifra fordi de ønsker å hjelpe til å bedre produktet, men av en eller annen grunn tar de det som kritikk ?. Litt synd. De flinkeste på markedet har skjønt det, det er smart å lytte til kundene sine. Håper Xplora ønsker å rette opp det dårlige kundeservice ryktet sitt i fremtiden! :) Vi brukere vil bare hjelpe :)
Forbanna møkkaprodukt, kjøpt for en måned siden. Byttet 2 SIM-kort og fremdeles ikke mulig å bruke den. Vurderer å returnere hele møkka.
Ha god tid om du vil komme i kontakt med de. Og beregn et par ekstra måneder i betaling ved oppsigelse, og for all del ta skjermbilde av chatten.... Og merkelig at mannen kan starte et abonnement i mitt navn, men ikke avslutte samme abonnement?!?!
Fungerer sjelden, får ikke ringe ungene. Bestilte feil reim og returnerte i post. De sier de ikke har mottatt retur og sender meg purringer med gebyr.
Bestilte abonnement på 139/mnd og så fikk jeg faktura på199/mnd. Jeg skal avslutte abonnementet og kjøpe vanlig mobil i stedet. Jeg hater folk som prøver å lure meg. Jeg bestilte ikke 1 års abonnementet heldigvis. Jeg blir bare irritert av å måtte kontakte kundeservice når jeg ikke har tid.
Helt greit produkt, men det kostet litt over 3000,- første året (klokke + obligatorisk abo). Det finnes ikke kundeservice, og de unngår de mest kritiske blikkene fra media siden de ofte får rosende omtale fra både TV2 og Dagbladet - som legger til i en "bitte-liten" bisetning at de har eierandeler i selskapet. Selskapet styres helt etter god-værs-modellen.. og blir bare mystisk borte når man trenger hjelp. Styr unna hvis du har alternativer.
Vår datter fikk en xplora 3 for noen år siden, som har virket som den skal. Da broren overtok klokka i år, ødela han reima. Jeg sendte en forespørsel til xplora kundeservice, og siden de ikke kunne hjelpe oss med ny reim, fikk vi en ny xgo 2 kostnadsfritt. Det tok noen dager å få svar på mail, men svarene var hyggelige og behjelpelige. Vi er godt fornøyd med produktet, og synes vi har fått veldig god service.