Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God hjelp med "svindel filter' fra telefonprodusent som viste feil og derfor ikke virker. Support person hjalp til med å sette opp nummervisning med Phonero bedrifts applikasjon. Så håper jeg at de nye "settingene" i telefonen fungerer uten å bruke for mye strøm og dermed redusere hvor lenge telefonen kan være på uten lading.
Så godt å høre at du har fått god hjelp fra oss! Vi er veldig glad for at du er vår kunde 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
God app, ok sentralbord. Rimelig pris. God dekning.
Det var en fin omtale, Arne! Tusen takk 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Vi får hjelp til alt vi spør om, og opplever topp service.
Utrolig godt å høre at det er sånn vi oppleves, Jens! Tusen takk for fin omtale😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
Problemfritt å bruke Phonero.det er en Oversiktlig app, og enkelt og bestille mer data om man trenger. Hyggelige og hjelpsomme folk på kundeservice. Kan anbefales.
Super hyggelig tilbakemelding, Kyrre! Tusen takk 😊 Vi er veldig opptatt av at appen vår skal være enkel å bruke, så det er godt å høre! Hilsen Dina i Phonero 😊
Phonero leverer som de skal. Bra og rimelig. Evt. problem blir ordnet med en gang.
Tusen takk for fin omtale, Roy! 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊
I dag hadde jeg kontakt med kundeservice. Medarbeideren som ringte var hyggelig, hjelpsom og effektiv.
Det er godt å høre at du fikk god hjelp fra oss, Faris 😊 Vi er veldig glad for at du er kunden vår! Hilsen Dina i Phonero 😊
Phonero er kjappe og flinke på kundeservice. Det som trekker litt ned er at det har vært litt teknisk tull ifm at jeg har tvillingsim.
Så bra du er fornøyd med kundeservicen vår, Tom! Så dumt at du har hatt problemer med tvilling sim-kortet ditt. Hvis du sender meg en mail på [email protected] så skal vi finne en løsning på problemet 😊 Hilsen Dina i Phonero 😊