Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk god hjelp av kundeservice med oppstart av nytt nummer
Tusen takk for hyggelig omtale, Jacob ! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Mads i Phonero.
Det går an å prate med dere på riktig måte, og bli enig om forslag
Så hyggelig å høre at du er fornøyd med oss, Teuta ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Strålende hjelp! Fikk utrolig mye forklart og super rask brukerstøtte
Så fint å lese, Marena ! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Mads i Phonero.
Jeg har brukt Phonero i et år, god service og bra dekning men litt høy pris
Så hyggelig å lese, Osayd! Tusen takk for fin omtale 😊 Ta gjerne kontakt med oss på [email protected] slik at vi kan se om du ligger inne med riktig abonnementstype i forhold til ditt forbruk. Hilsen Mads i Phonero.
Fantastisk service med hyggelige folk. Du kan stole på Phonero.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Pål ! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Mads i Phonero.
Super hyggelig og rask service hos Phonero - god fredag!
Tusen takk for fin tilbakemelding, Bente ! 🙂 Veldig gøy å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Hilsen Mads i Phonero.
Skulle bytte fra far mins familie abonnement til phonero pga firmaet jeg jobber ville at jeg skulle over til phonero. Greit nok og får tilbakemeldinger om hvordan skal gjennomføres.. gjør som sagt tok tid og ble mye frem og tilbake med kundeservice.. det var ikke veldig gøy.. ellers greit abonnement så langt.. beklager men alt det stresset ga dere en 3 stjerner fra mitt synspunkt.
Vi setter stor pris på omtalen din, Per-Arne! Tusen takk 😊Vi håper du blir fornøyd kunde hos oss, og vi skal gjøre vårt beste for å gi deg en god kundeopplevelse. Hilsen Mads i Phonero.