Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget bra bedriftsløsninger og sentralbord. Best av alt er service og kortventet hjelp og bistand til nye talemeldinger etc. Den er det ingen(!) som matcher.
Tusen takk for hyggelig omtale, Carl! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig hyggelig og behjelpelig kundeservice. Gode priser.
Så fint å lese, Kjersti! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig enkelt og ukomplisert telefonhold. Grei og oversiktlig “min side”
Så hyggelig å lese, Odd! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg ringte Phonero i dag og møtte en (anonymisert navn) som ordnet opp med mine spørsmål/utfordringer på en utmerket og ekspeditt måte.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Bjørn! Hilsen Cecilie i Phonero.
Sette stor pris på informativ, skriftleg informasjon pr mail ved endring av abonnement. Svært hyggeleg og tydeleg kundeveiledning. Fin, informativ og praktisk app.
Så fint å lese, Åshild! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig bra kundeservice. Og bra dekning! Jeg er kjempefornøyd.!
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Christine! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har vi jobb hatt Phonero abbonement i flere år, etter at jeg sluttet i arbeid har jeg valgt å fortsette med Phonero. Ser ingen grunn til å endre noe jeg er fornøyd med.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Berit! 😊 Vi skal gjøre det vi kan for at det fortsetter slik. Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.