Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg ringte Phonero i dag og møtte en (anonymisert navn) som ordnet opp med mine spørsmål/utfordringer på en utmerket og ekspeditt måte.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Bjørn! Hilsen Cecilie i Phonero.
Sette stor pris på informativ, skriftleg informasjon pr mail ved endring av abonnement. Svært hyggeleg og tydeleg kundeveiledning. Fin, informativ og praktisk app.
Så fint å lese, Åshild! Tusen takk 😊 Vi setter stor pris på at du deler din erfaring med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Veldig bra kundeservice. Og bra dekning! Jeg er kjempefornøyd.!
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Christine! 😊 Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har vi jobb hatt Phonero abbonement i flere år, etter at jeg sluttet i arbeid har jeg valgt å fortsette med Phonero. Ser ingen grunn til å endre noe jeg er fornøyd med.
Så hyggelig å høre at du er fornøyd, Berit! 😊 Vi skal gjøre det vi kan for at det fortsetter slik. Tusen takk for fin omtale. Hilsen Cecilie i Phonero.
Phonero leverer tjenestene slik det er avtalt. Oversiktelig faktura og «Min side», som gjør det enkelt å administrere abonnementet. Fikk også med 2 ekstra datakort med sim-kortene. Disse fikk jeg bruk for senere til iPad og 4G kamera. Da slapp jeg å etterbestille de.
Så fint å høre at du fikk god hjelp! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale, Rikard! Hilsen Cecilie i Phonero.
God dekning, veldig bra kundeservice, gode priser.
Tusen takk for hyggelig omtale, Irene! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding. Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjempe god kundeservice. Alt ordnet med en telefon. Ingen venting i kø på telefon. Meget hyggelig og «service minded»
Så hyggelig å lese, Sue! Tusen takk for fin omtale 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.