Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg opplever kun bra henvendelser fra Phonero. Har vært i kontakt med kundebehandlere flere ganger og det lyder bra hver gang. Rask behandling og hyggelig respons. En bra avtale for vår bedrift har vi også fått med Phonero. Og opplever at det er raskt å endre noe om vi ønsker det. Har hatt Phonero i mange år og håper det fortsetter.
Hei Monica, Takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Litt lite datapakke i abonnement, service er raskt og bra.
Hei Putin, Takk for hyggelig omtale! Om du ønsker å oppgradere din datapakke kan dette nå gjøres i vår nye mobilapp "ditt Phonero". Vi hjelper deg gjerne i gang, ta kontakt på [email protected] Mvh Mads Phonero
Brukte deres chat. raske svar og var fornøyd. Fikk i ettertid oppfølging på e-post på spørsmålene mine som jeg ikke forventet å få.
Hei Roy, Takk for hyggelig tilbakemelding, veldig gøy å lese! Mvh Mads Phonero
Dårlig og ingen dekning i sommer da jeg var i Finnmark. Har jobbtelefon, og derfor ingen sterk mening om hvilken leverandør som har rammeavtalen, men dekning betyr mye. Veldig hyggelige kundebehandlere!
Hei Hanne, Vi setter pris på tilbakemeldingen, godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Vi vil gjerne undersøke hvilke områder i Finnmark dette dreier seg om, og på den måten se om det er noe feil eller om det trengs oppgradering. Ta gjerne kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Har vært bedriftskunde siden 2014 valgte å gå over til annen leverandør nå, siden dekningen har blitt dårligere for oss etter at det ble Telia. Tenkte det gikk greit siden vi hadde overholdt vår 24 mndr binding med god margin. Men Phonero sin avtale fornyes av seg selv så du må passe på å si opp abb på dagen 3 mnd før 24 mnd binding går ut. Det vil i praksis si at du aldri kommer unna Phonero uten å betale 3000+mva pr abb. Phonero har heller aldri betalt bruddgebyret vi fikk da vi kom til dem i 2014 som de lovte de skulle! Så skal du ha telefonabonnement til bedriften så: STYR UNNA!!! Varighet, bindingstid, oppsigelse og bruddgebyr 9.1 Varighet, bindingstid og oppsigelse Avtalen er bindende fra signering, og avtaleforholdet løper deretter frem til det blir avsluttet («varighet»). Avtalen har en bindingstid på 24 måneder beregnet fra den dato tjenesten(e) tas i bruk. Ved en eventuell oppsigelse, eller urettmessig terminering av avtalen, i denne perioden kan Phonero kreve bruddkostnader i henhold til pkt 9.2. Abonnement og tjenester med bindingstid har en egen bindingstid på 24 måneder beregnet fra den dato abonnementet/tjenesten tas i bruk, og selv om denne strekker seg ut over bindingstiden eller varigheten for Avtalen. Ved oppsigelse, eller utportering av enkeltabonnement/tjeneste, i bindingstid, påløper det bruddkostnader, jf pkt 9.2 . Abonnement uten bindingstid kan sies opp/utporteres, jf dette punkt avsnitt 7, uten at det påløper bruddgebyr, jf pkt 9.2 punkt (v). Punkt 9.2, 1. ledd og 2. ledd punkt (i) – (iv) om oppgjør av utestående og refusjon gjelder tilsvarende ved oppsigelse av abonnement uten binding i løpet av de første 24 måneder. Dersom avtalen/abonnement fornyes eller endres, gjelder ny bindingstid på 24 måneder beregnet fra hhv. fornyelsens datering eller fra endringen trådte i kraft. Avtalen/abonnementet avsluttes ved oppsigelse.
Hei Øyvind, Takk for din tilbakemelding. Vi er lei oss for at samarbeidet ikke fungerte bra nok denne gangen. Det stemmer at vi hadde automatisk fornyelse av bindingstiden i 2014, dette ble fjernet fra våre vilkår i 2016. I dag er det mulig å bestille abonnement både med og uten bindingstid. Mvh Mads Phonero
Fungerer bra, både på nett og som telefon. Jeg har stort sett oppholdt meg i Oslo-området, så vet ikke hvordan det fungerer i utlandet eller andre områder i Norge.
Hei Bente, Takk for hyggelig tilbakemelding! Mvh Mads Phonero
Phonero har de billigste prisene for vår mellomstore bedrift. Kundeservice responderer lynraskt og godt, uten å måtte ta seg gjennom en jungel av automatisk telefonsvarer- valg før man endelig kommer fram til operatøren. Eneste som trekker ned er at bindingstiden på nye og eksisterende abonnement er latterlig lang..
Hei Torstein, Takk for hyggelig tilbakemelding! Det stemmer at vi har 24 måneders avtaletid på våre abonnement. Om du ønsker å bestille abonnement uten binding i fremtiden er dette nå mulig. Du kan lese mer om abonnement uten binding her: https://www.phonero.no/produkter-og-tjenester/mobilabonnement-uten-binding Mvh Mads Phonero