Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Under salg av abonnementet ble deres dekning i mitt aktuelle området gjennomgått og oppgitt å skulle være omtrent like god som Telenors. Avtalen ble signert. I praksis ble telefonen ubrukelig i det aktuelle området. Telefonsamtaler måtte foregå utendørs og med mange avbrudd pga dårlig forbindelse. Jeg sendte klage som ble høflig besvart, men ingen løsning på problemet. Når jeg nå sa opp abonnementet i april 2023 ble jeg ilagt et avbruddsgebyr på kr 7.500,- for mine 2 telefoner. Det er bittert å bli ilagt et slikt gebyr når Phonero ikke har levert det de lovet. Samtalene fra salget er også tatt opp av Phonero, så dokumentasjonen på villedende markedsføring burde være lett tilgjengelig. Jeg mener at selskapet i dette tilfellet burde tilbudt å annullere avtalen uten avbruddsgebyr.
Hei! Jeg vil gjerne se nærmere på dette. Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg se på hva som har skjedd her. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det fungere etter avtalen. Ting løser seg fortløpende etter kontakt med kundeservice .
Så bra vi kunne få hjelpe deg! Vi setter stor pris på tilbakemeldingen din😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Det er ikke noen skjulte kostnader og det de lover leverer de. Kundeservice er alltid topp.
Så hyggelig å lese omtalen din! Tusen takk 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.
Vi er godt fornøyd med avtalen vi har. Dekning kan bli bedre.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! 😊Ta gjerne kontakt på [email protected] om vi skal sjekke opp i dekningen! Hilsen Cecilie i Phonero.
Billig/super service/ god dekning/ aldri mer Telenor
Tusen takk for en kjempe fin omtale😊 Vi skal gjøre alt vi kan for at det gode samarbeidet fortsetter. Hilsen Cecilie i Phonero.
Det beste med Phonero er at du ikke merker noe …. Ting bare fungerer !
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Vi skal sørge for at det fortsetter slik 😊 Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg har hatt og har litt trøbbel fortsatt med internett til tider. Men jeg blir alltid møtt av et hjelpsomt menneske. Har igjen å eventuelt bytte et SIM-kort om det ikke blir bra nå.
Takk for tilbakemelding! 😊 Det er så viktig for oss at du får den hjelpen du trenger når du snakker med oss. Hilsen Cecilie i Phonero.