Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Etter mye frem og tilbake gjorde (anonymisert) mer enn en kan forvente for at saken ordnet seg. Jeg er ekstremt takknemlig for jobben han gjorde for å hjelpe meg.
Hei Øystein, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Godt å se ting løste seg. Mvh Mads Phonero
God og rask service ved telefonhendelse. Jeg fikk raskt svar på det jeg lurte på.
Hei Hanne, Så fint å se at du er fornøyd med oss og vår kundeservice! Mvh Mads Phonero
Ble lovet full dekning hjemme og gratis faktura på epost... jeg må bruke wifi for å prate i telefonen og det blir problematisk når også wifi er ustabil, faktura kom pr post og det kosta over 100kr i fakturagebyr, når jeg så klager og avbestiller blir jeg i tillegg fakturert 3000 kr eks.mva i avbestillingsgebyr... styr unna dette selskapet er min anbefaling
Hei Asbjørn, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero, her må vi undersøke. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Uforutsette fakturaer. Skjønner ikke hvorfor noen tillegger kommer når jeg har faste avtaler.
Hei Jan, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi har gjort endringer i ulike produkter (inkluderte data, mm) for å spare kostnader (mao. månedlige ad hoc-kjøp av datapakker ble for dyrt). Oversikten over tilgjengelige produkter var umulig å oppdrive, i så stor grad at jeg måtte laste ned rapporter fra bedriftsportalen. Det hadde også vært topp om det var mulig å få oppfølginger med anbefalinger om utvidelse av inkluderte data, basert på hvem som hyppig kjøper datapakker. Jeg skjønner likevel at dette kan være vanskelig å følge opp.
Hei Mikkel, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ditt innspill er nå sendt videre. Mvh Mads Phonero
Vi har fast kontaktperson og får alltid raskt svar enten fra henne selv eller en av hennes kolleger. Så super kundeservice
Hei Anne, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med våre kundebehandlere. Mvh Mads Phonero
Jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg får fra kundeservice hos Phonero. Kjapp og riktig hjelp hver gang. Det som definitivt kan bli bedre er dekningen og kvaliteten. Jeg var nylig i Karibien og selv med full 4G indikasjon var det ikke tilfredsstillende, og ingen datapakker tilgjengelig til tross for at det er de samme operatørene som på US fastland. Selv på mitt kontor må jeg flytte meg for å få god samtalekvalitet. Men, jeg antar at når man er gjest i Telia sitt nett, så er det som jeg har opplevd tidligere (gjest i Telenor/Network Norway), at man teknisk ikke like direkte på som Telias egne simkort. Her har Phonero/Telia fortsatt en jobb å gjøre. Men kundeservicen, den er det foreløpig ingen som matcher i samme bransje.
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Dessverre er datatrafikk dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Telia vil ikke bedrive noen form for forskjellsbehandling av sluttbrukere i Telia`s mobilnett, med hensyn til dekning, dekningskvalitet, fremkommelighet eller annen form for teknisk nettkvalitet eller prioritet. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero