⚠️ BLAKK WEEK
SPAR OPPTIL 20.000 KR
BLAKK WEEK ⚠️
Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
Phonero
4 633 verifiserte omtaler

Phonero omtaler og erfaringer

Nøytral trend

Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.

Klikk for detaljer

4.5
Utmerket
4 633 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Verdi for pengene
#2
Utmerket
Phonero er rangert
#2 av 10 bedriftsoperatører
83%
Utmerket
83% anbefaler Phonero
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få tilbud på bedriftsabonnement
Få personlig tilbud på mobilabonnement til din bedrift - sammenlign flere leverandører.

Utforsk 4 644 omtaler om Phonero

FILTRER OMTALER
3 334
665
114
64
467
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om Phonero
Phonero har 4 644 verifiserte omtaler på Bytt.no

Uforutsigbar. Tungt.

Omtale av  Jan R. H

Uforutsette fakturaer. Skjønner ikke hvorfor noen tillegger kommer når jeg har faste avtaler.

Svar fra Phonero
02.05.2019 10:32

Hei Jan, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med Phonero?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Uklar oversikt over produkter

Omtale av  Mikkel

Vi har gjort endringer i ulike produkter (inkluderte data, mm) for å spare kostnader (mao. månedlige ad hoc-kjøp av datapakker ble for dyrt). Oversikten over tilgjengelige produkter var umulig å oppdrive, i så stor grad at jeg måtte laste ned rapporter fra bedriftsportalen. Det hadde også vært topp om det var mulig å få oppfølginger med anbefalinger om utvidelse av inkluderte data, basert på hvem som hyppig kjøper datapakker. Jeg skjønner likevel at dette kan være vanskelig å følge opp.

Svar fra Phonero
26.04.2019 13:44

Hei Mikkel, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ditt innspill er nå sendt videre. Mvh Mads Phonero

God kundeservice

Omtale av  Anne

Vi har fast kontaktperson og får alltid raskt svar enten fra henne selv eller en av hennes kolleger. Så super kundeservice

Svar fra Phonero
26.04.2019 13:44

Hei Anne, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med våre kundebehandlere. Mvh Mads Phonero

Kundeservice på sitt beste

Omtale av  Carl

Jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg får fra kundeservice hos Phonero. Kjapp og riktig hjelp hver gang. Det som definitivt kan bli bedre er dekningen og kvaliteten. Jeg var nylig i Karibien og selv med full 4G indikasjon var det ikke tilfredsstillende, og ingen datapakker tilgjengelig til tross for at det er de samme operatørene som på US fastland. Selv på mitt kontor må jeg flytte meg for å få god samtalekvalitet. Men, jeg antar at når man er gjest i Telia sitt nett, så er det som jeg har opplevd tidligere (gjest i Telenor/Network Norway), at man teknisk ikke like direkte på som Telias egne simkort. Her har Phonero/Telia fortsatt en jobb å gjøre. Men kundeservicen, den er det foreløpig ingen som matcher i samme bransje.

Svar fra Phonero
02.05.2019 13:13

Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Dessverre er datatrafikk dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Telia vil ikke bedrive noen form for forskjellsbehandling av sluttbrukere i Telia`s mobilnett, med hensyn til dekning, dekningskvalitet, fremkommelighet eller annen form for teknisk nettkvalitet eller prioritet. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero

Det har vært godt og tjenlig - håper det fortsetter.

Omtale av  Aud

Har vært abonnent i ca 15 år. Det borger vel for at jeg har vært fornøyd.

Svar fra Phonero
25.04.2019 16:31

Hei Aud, Godt å se at du er fornøyd. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero

Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Sammenlign tilbud på mobilabonnement
Få det beste og billigste mobilabonnementet, sammenlign tilbud fra flere leverandører
Få tilbud
Få personlig tilbud Helt uforpliktende

God kundesupport

Omtale av  Jan T. K

Måtte sperre telefonen etter tyveri, samt bestille nytt sim-kort. Alt løste seg på meget kort tid!

Svar fra Phonero
25.04.2019 16:31

Hei Jan, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at ting løste seg kjapt. Mvh Mads Phonero

Fornøyd

Omtale av  Morten A. H

Så langt veldig fornøyd med Phonero. Jeg anbefaler gjerne Phonero til venner og bekjente. Dere har hyggelige og imøtekommende saksbehandlere.

Svar fra Phonero
25.04.2019 16:31

Hei Morten, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero

Phonero har 4 644 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til Phonero mener
Har tilegnet profilen
Phonero deltar på Bytt.no

Phonero har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
Phonero besvarer omtaler

Phonero har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter omtaler
Phonero ønsker tilbakemeldinger

Phonero benytter Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis innhente omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR