Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Uforutsette fakturaer. Skjønner ikke hvorfor noen tillegger kommer når jeg har faste avtaler.
Hei Jan, Så synd å høre at du ikke har hatt en god opplevelse hos Phonero og vi vil gjerne se nærmere på dette. Uten å kjenne saken i detalj så håper jeg du kan ta kontakt på [email protected], husk å legge med fullt navn og telefonnummer så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Vi har gjort endringer i ulike produkter (inkluderte data, mm) for å spare kostnader (mao. månedlige ad hoc-kjøp av datapakker ble for dyrt). Oversikten over tilgjengelige produkter var umulig å oppdrive, i så stor grad at jeg måtte laste ned rapporter fra bedriftsportalen. Det hadde også vært topp om det var mulig å få oppfølginger med anbefalinger om utvidelse av inkluderte data, basert på hvem som hyppig kjøper datapakker. Jeg skjønner likevel at dette kan være vanskelig å følge opp.
Hei Mikkel, Takk for din tilbakemelding. Vi jobber alltid for å bli bedre, derfor er din tilbakemelding viktig for oss. Ditt innspill er nå sendt videre. Mvh Mads Phonero
Vi har fast kontaktperson og får alltid raskt svar enten fra henne selv eller en av hennes kolleger. Så super kundeservice
Hei Anne, Takk for fin tilbakemelding! Godt å se at du er fornøyd med våre kundebehandlere. Mvh Mads Phonero
Jeg er veldig fornøyd med den hjelpen jeg får fra kundeservice hos Phonero. Kjapp og riktig hjelp hver gang. Det som definitivt kan bli bedre er dekningen og kvaliteten. Jeg var nylig i Karibien og selv med full 4G indikasjon var det ikke tilfredsstillende, og ingen datapakker tilgjengelig til tross for at det er de samme operatørene som på US fastland. Selv på mitt kontor må jeg flytte meg for å få god samtalekvalitet. Men, jeg antar at når man er gjest i Telia sitt nett, så er det som jeg har opplevd tidligere (gjest i Telenor/Network Norway), at man teknisk ikke like direkte på som Telias egne simkort. Her har Phonero/Telia fortsatt en jobb å gjøre. Men kundeservicen, den er det foreløpig ingen som matcher i samme bransje.
Hei Carl, Takk for din tilbakemelding. Godt å se at du er fornøyd med vår kundeservice. Dessverre er datatrafikk dyrt i mange land utenfor EU, dette henger sammen med høye innkjøpspriser. Vi jobber kontinuerlig med å forbedre disse slik at vi alltid kan tilby de beste prisene til våre kunder. Telia vil ikke bedrive noen form for forskjellsbehandling av sluttbrukere i Telia`s mobilnett, med hensyn til dekning, dekningskvalitet, fremkommelighet eller annen form for teknisk nettkvalitet eller prioritet. Jeg vil gjerne undersøke planene i ditt område, eller se på andre løsninger som kan hjelpe deg. Ta kontakt med oss på [email protected], skriv telefonnummeret så tar vi kontakt. Mvh Mads Phonero
Har vært abonnent i ca 15 år. Det borger vel for at jeg har vært fornøyd.
Hei Aud, Godt å se at du er fornøyd. Vi skal gjøre alt vi kan for å fortsette det gode samarbeidet. Mvh Mads Phonero
Måtte sperre telefonen etter tyveri, samt bestille nytt sim-kort. Alt løste seg på meget kort tid!
Hei Jan, Takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å se at ting løste seg kjapt. Mvh Mads Phonero
Så langt veldig fornøyd med Phonero. Jeg anbefaler gjerne Phonero til venner og bekjente. Dere har hyggelige og imøtekommende saksbehandlere.
Hei Morten, Veldig gøy å lese tilbakemeldingen din! Ha en fin dag! Mvh Mads Phonero