Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig kundebehandling og «smart» måte tjene penger på. Først plutselig begynne å levere noe (Teliadekning) som vi ikke har bestilt som ikke holder mål og deretter ta seg betalt for det i form av avbestillingsgebyr. Hvis jeg hadde jobbet i et slikt firma hadde jeg skammet meg.
Det var bra med Telenor dekning, nå med telia elendig
Har byttet fra Telenor og var kjempe usikker på om dette var riktig valg. Har nå vært kunde i 6 mnd og er kjempe fornøyd! Like god dekning og månedsregningen min er halvert. Tommel opp!
Now that I switched my mobile phone provider from Phonero to Ice, I don't want to waste any more time over Phonero. But I just have to advise others that they can find better provider in Norway. Just Do Not Use Phonero! They over charged me for over a full month for the subscription I cannot use and asked in advance to cancel it. The customer service was there only to say "no, you have to pay because faktura is already sent".
Elendig kundeservice! Har fått skriftlig bekreftelse på at avtalen kunne heves når de gikk fra Telenor til Telia om ikke dekningen var like god som før. Telia fungerer ikke her vi bor og jobber. Likevel tviholder de på at vi må betale bruddgebyr på 15000!
Phonero er tilsynelatende ganske rimelig, men la deg ikke lure. Tar seg betalt for mange tilleggstjenester som er inkludert hos mange andre og prisene i USA, Sveits ol er ekstremt høye. Jeg har bl. a. noen utgåtte mobilabonnement med lav månedspris, men de opererer med minimumspris fakturert pr mnd som er mye høyere. Jeg er avhengig av Telenors dekning, og da Phonero gikk over til å bruke Telia sitt nett, ble jeg tvangsilagt store bruddgebyr ved bytte av operatør. Phonero opererer med 2 års binding som automatisk forlenges med ett år hvis du ikke sier opp 3 mnd før. Ligner på god, gammeldags husmannskontrakt.
De opererer med en avtale som løper i 24 mnd. Jeg hadde 7 ansatte og nedbemannet til 3 i den perioden. Dersom jeg da skulle avslutte abonnementene for de ansatte som hadde sluttet måtte jeg betale 3000 pr abonnement. Avtalen fornyes så automatisk for ytterligere 12 mnd, og de motsetter seg at oppsigelsen er levert rettidig da de mener avtalen må sies opp på dagen for utløpet av 24 med perioden. De kalkulerer åpenbart med å kunne tjene kr. 3000 + mva for hver kunde som bytter leverandør eller arbeidsgiver.