Phonero opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Aldri vært noe tull ,og når det først skulle bli noe og et annet telefonselskap klarte og overføre tlf nummer uten fullmakt, og linjen ble død,fikk vi utrolig god hjelp av kundeservice for å få ting på plass igjen.Takk :)
Så fint å høre at dere fikk den hjelpen dere trengte Jo! 😊 Tusen takk for hyggelig omtale! Hilsen Cecilie i Phonero.
Forferdelig dårlig dekning. Går ikke an å snakke i telefonen mens man er i bevegelse. Andre har problemer med å komme igjennom til meg på tlf.
Hei! Dette høres ikke bra ut – det må vi finne ut av! Send meg en e-post til [email protected]. Legg ved mobilnummer og fullt navn så kan jeg undersøke saken. Hilsen Cecilie i Phonero.
Alle i bedriften bruker Phonero og opplevelsen er utmerket. God kundeservice, rask respons på eventuelle problemer og pålitelig dekning. Anbefaler Phonero til andre bedrifter som verdsetter kvalitet og pålitelighet.
Tusen takk for hyggelig lesing Sarah! 😊 Vi setter stor pris på din tilbakemelding og skal sørge for at det fortsetter slik! Hilsen Cecilie i Phonero.
Allt funkar som jag vill, trevliga på service och rådgivare som ordnar när jag trenger noe.
Så hyggelig å lese omtalen din Rikard! Tusen takk 😊 Det setter vi utrolig stor pris på! Hilsen Cecilie i Phonero.
Hyggelige folk som lytter og undersøker det kunden har behov for hjelp til. Ikke så god dekning her på Nordbø, det trekker ned.
Takk for tilbakemelding Ina! 😊 Vi setter stor pris på omtalen din! Hilsen Cecilie i Phonero.
Kjempe bra service stiller opp når det gjelder vil ikke bytte Fikk enestående hjelp en gang jeg fikk problemer med et skikkelig fille selskap
Så fint å lese omtalen din Per! 😊 Tusen takk! Vi skal sørge for at det fortsetter slik. Hilsen Cecilie i Phonero.
Jeg synes Phonero er en god løsning for mine abbonemang, og mitt firma. Dekningen er tilfredsstillende, selv om enkelte strekninger er dårlig eller utenom dekningsområde, kjører i et dalstrøk i Nordland som ikke har full dekning blant noen operatører. Håper dog det blir bedre.
Tusen takk for tilbakemelding Edgar! 😊 Vi setter pris på at du deler din erfaring og tar det med oss videre. Hilsen Cecilie i Phonero.